• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
3

برگزاری اولین سالگرد تاسیس شرکت هوده (کارت اعتباری بیمه ملت)

  • کد خبر : 40875
  • 14 اسفند 1400 - 14:35
برگزاری اولین سالگرد تاسیس شرکت هوده (کارت اعتباری بیمه ملت)

اولین سالگرد تاسیس شرکت توسعه ارزش هوده با حضور مدیرعامل، اعضای هیات مدیره و پرسنل شرکت روز چهارشنبه ۱۱/۱۲/۱۴۰۰ در سالن جلسات ساختمان کالج برگزار گردید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، در این مراسم فرشید مولاپور، مدیرعامل شرکت توسعه ارزش هوده، ضمن ارائه گزارشی ، اهم فعالیت ها و اقدامات انجام شده در یکسال گذشته را به شرح ذیل اعلام نمود

· عقد قرارداد با ۲۷ سازمان و صدور بیش از ۱۲ هزار کارت اعتباری جدید

· افزایش ۳۳% درصدی تعداد فروشگاههای طرف قرارداد

· افزایش ۳۶% درآمد شرکت

· راه اندازی فروشگاه اختصاصی آنلاین هوده شاپ(www.hoodehshop.com) (امکان ثبت سفارش کالای موردنظر شما (پرداخت اقساطی و تحویل درب منزل

· امضای تفاهم نامه همکاری با لیزینگ طوس و دریافت خط اعتباری به ارزش ۲۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال

· راه اندازی سیستم نرم افزار مستقل مالی

· راه اندازی نرم افزار فروش هوده شاپ

· دریافت نماد اعتماد الکترونیکی برای فروشگاه آنلاین هوده شاپ

· (www.hoodehcards.com) طراحی سایت اختصاصی

· طراحی سایت ایده حامی و حمایت از ایده ها و کسب و کارهای نو

· برگزاری ۴ جشنواره فروش ویژه

· راه اندازی سیستم بازاریابی سازمان و فروشگاه

· و …

مولاپور ضمن قدردانی از پرسنل و اعضای هیات مدیره شرکت، مهم ترین عامل پیشرفت و توسعه شرکت در یکسال گذشته را همراهی و پشتیبانی اعضای محترم هیات مدیره ، اقدامات نوآورانه و تلاش های صادقانه پرسنل در جهت نیل به اهداف شرکت از جمله بهبود ارائه خدمات، رونق کسب و کار ، تغییر زیرساخت‌های قدیمی، پشتیبانی از استارت‌آپ‌ها ، ارتقا بهره وری و افزایش رفاه و رضایت دارندگان عزیز کارت اعتباری هوده (بیمه ملت) دانست.

در بخشی دیگر از مراسم آقای اسدنژاد ضمن قدردانی از زحمات مدیران و پرسنل شرکت بر توسعه و گسترش ماموریت و چشم انداز شرکت تاکید نمودند.

سرکار خانم معصوم بیگی نیز ضمن برشمردن مزایای کارت اعتباری به اهمیت رضایت و مشتری مداری اشاره نمودند و با توجه به ظرفیت بازار بر رونق و توسعه این کارت تاکید و پیشنهاد ارائه کارت اعتباری به افراد حقیقی و تشکیل باشگاه مشتریان را نیز مطرح نمودند.

در پایان مراسم همکاران شرکت صحبتها و دغدغه های خود را مطرح کردند و به قید قرعه به ۴ نفر کارت هدیه هوده تقدیم شد.

خاطرنشان می سازد شرکت توسعه ارزش هوده (سهامی خاص) در تاریخ ۱۱/۱۲/ ۱۳۹۹ شروع به فعالیت نمود. این شرکت به عنوان یک شرکت استارت آپ با همکاری صنعت بیمه و ارائه کارت های اعتباری هوده کارت به مشتریان خود، بستری را آماده کرده تا افراد بتوانند کالای مورد نیاز خود را اعم از مواد غذایی، پوشاک، لوازم خانگی، صوتی- تصویری، گردشگری، خدمات درمانی، ورزشی، خرید بیمه نامه و … را از طریق کارت اعتباری به صورت اقساط و بدون نیاز به ضامن و چک خریداری کنند.

شرکت هوده در ۱۲ سال گذشته در قالب کارت اعتباری بیمه ملت فعالیت می کرده است و امروز بعنوان یک شرکت دانش بنیان به فعالیت خود ادامه خواهد داد ، در ضمن اینکه کلیه فعالیت ها و مراکزی که از قبل در قالب کارت اعتباری بیمه ملت، طرف قرارداد این مجموعه بوده اند همچنان به کار خود ادامه خواهند داد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=40875

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.