• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

برندگان خوش شانس دومین دوره جشنواره نیک آفرین مشخص شدند

  • کد خبر : 55924
  • 18 مهر 1401 - 12:43
برندگان خوش شانس دومین دوره جشنواره نیک آفرین مشخص شدند

با برگزاری مراسم قرعه کشی برندگان خوش شانس دومین دوره جشنواره نیک آفرین تعیین شدند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین؛ با حضور مدیرعامل و اعضاء هیات مدیره بانک، نماینده دادستانی کل کشور، نمایندگان بانک مرکزی و مدیر کل روابط عمومی بانک مرکزی مراسم قرعه کشی دومین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی بانک کارآفرین تحت عنوان جشنواره نیک آفرین برگزار و برندگان خوش شانس این دوره از جشنواره مشخص شدند.

تحقق ۷۰درصدی اهداف تعیین شده برای جشنواره نیک آفرین
سهراب صادقی معاون امو ر بانکی در این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت با اشاره به اهمیت سنت قرض الحسنه گفت: در احادیث ائمه اطهار (ع)، فرهنگ کهن ایران و همچنین سخنان بزرگان به نیکی و نیک اندیشی توصیه های زیادی شده که ترویج فرهنگ قرض‌الحسنه از جمله مصادیق مورد توجه آن است.
وی با اشاره به اهداف تعیین شده بانک در بخش قرض الحسنه ادامه داد: در سال‌های اخیر سیاستگذاری بانک کارآفرین از تمرکز بر بانکداری شرکتی به سمت توسعه تعاملات با کسب و کارهای کوچک و متوسط و نیز مشتریان حقیقی تغییر یافته و بر همین اساس مدیریت بانکداری تجاری و شخصی ایجاد شده است.
معاون امور بانکی گفت: برنامه های مشخصی در راستای سیاست‌های کلان بانک ترسیم شد که از جمله این برنامه ها می‌توان به برگزاری جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز به منظور افزایش توان بانک در پرداخت و ترویج سنت حسنه اعطای تسهیلات قرض الحسنه به مشتریان با محوریت تسهیلات ازدواج برای جوانان اشاره کرد.
صادقی افزود: خوشبختانه با برنامه ریزی انجام شده و تلاش همکاران به ویژه همکاران شعب در سراسر کشور امسال ۷۰درصد از هدف تعیین شده در جشنواره محقق شده و مجموع حساب‌های قرض‌الحسنه پس انداز واجد شرایط حضور در قرعه کشی جشنواره به بیش از ۲۰ هزار و ۹۰۰ حساب افزایش یافته است که امیدواریم این روند رو به رشد در سال های آتی برگزاری جشنواره نیز تداوم داشته باشد.

مجتبی صالحی
۲۳ سالگی بانک مبنای تعیین تعداد جوایز جشنواره نیک آفرین
مجتبی صالحی رییس اداره کسب و کار بانکداری تجاری و شخصی در این مراسم با ارائه گزارشی از روند برگزاری دومین دوره جشنواره نیک آفرین گفت: در ابتدای فروردین ماه سال جاری پروپوزال برگزاری دومین دوره جشنواره به تائید مدیریت عامل بانک رسید و پس از اخذ مجوز مربوطه از بانک مرکزی ج.ا. ایران تبلیغات و اطلاع رسانی برگزاری جشنواره برای عموم مشتریان و مخاطبین هدف از اول تیر ماه به صورت رسمی آغاز شد.
صالحی افزود: بنابر ضوابط تعیین شده حداقل موجودی برای شرکت در جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه پس‌انداز بانک کارآفرین یک میلیون ریال بود و همچنین به ازای هر یک میلیون ریال در پایان هر روز یک امتیاز نیز برای صاحب حساب منظور شد.
رییس اداره کسب و کار بانکداری تجاری و شخصی همچنین در خصوص نحوه تعیین جوایز این دوره از جشنواره گفت: به مناسبت بیست و سومین سالگرد تاسیس بانک کارآفرین و به پاس قدردانی از سپرده‌گذاران نیک‌اندیش، ۲۳ جایزه یک میلیاردریالی،۲۳ جایزه ۵۰۰ میلیون ریالی،۲۳جایزه ۱۰۰میلیون ریالی و ۲۲۳ جایزه ۱۰ میلیون ریالی تعیین شده و با توجه به تعداد حساب های واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی و اعطای جوایز به حداقل ۱۰ درصد از شرکت کنندگان، ۱۸۰۰ جایزه یک میلیون ریالی نیز به قید قرعه تقدیم مشتریان گرانقدر بانک خواهد شد.
به گفته صالحی، در این دوره از جشنواره با همکاری و همراهی بخش‌های مختلف بانک از صف و ستاد و نیز اجرای کمپین های تبلیغاتی و اطلاع رسانی هدفمند ، درصد زیادی از برنامه های بانک در این بخش محقق شد و عملکرد بانک در تمام شاخص ها نسبت به دوره گذشته با رشدهای چند برابری همراه بوده است.

قرعه کشی نیک آفرین
در ادامه این مراسم و با نظارت اعضای محترم هیات نظارت از دادستانی کل کشور و بانک مرکزی مراسم قرعه کشی دومین دوره جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک کارآفرین برگزار و برندگان خوش شانس این دوره مشخص شدند.
شایان ذکر است اسامی نهایی برندگان دومین دوره جشنواره نیک آفرین پس از بررسی های لازم و تایید نتایج قرعه کشی انجام شده از سوی اعضای محترم هیات نظارت، به زودی در صفحه اختصاصی جشنواره در سایت بانک کارآفرین بارگذاری و به اطلاع عموم مشتریان عزیز بانک خواهد رسید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=55924

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.