• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

برنامه تکمیل آزمون‌های ۸۵ گانه در ایتراک

  • کد خبر : 58740
  • 01 آذر 1401 - 12:26
برنامه تکمیل آزمون‌های ۸۵ گانه در ایتراک

مدیرعامل شرکت ساپکو در بازدید از ایتراک به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آزمایشگاهی و آزمون قطعات و مجموعه‌های خودرو در خاورمیانه (ایتراک)، بر ضرورت توسعه همکاری و تعامل شرکت ایتراک و مراکز مهندسی ایران خودرو و ساپکو تاکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از ایکوپرس- بهروز غفاری، ضمن تاکید بر توسعه فعالیت‌های مهندسی در زنجیره تامین، گفت: نقش شرکت ایتراک در نهادینه‌سازی و توسعه دانش مهندسی و استانداردهای حوزه آزمون بسیار کلیدی است.
وی اهتمام جدی به تحقیق و توسعه را پاشنه آشیل توسعه صنعت خودروسازی و نقش آن را در کاهش هزینه و بهای تمام شده، افزایش کیفیت و جلب رضایت مشتری، بسیار خطیر عنوان کرد.
غفاری با معرفی شرکت ایتراک به عنوان یک مرکز دانش بنیان، تاثیرگذار و مطرح در مقایسه با شرکت‌های مطرح در این حوزه، بر ضرورت ایجاد مرکز آزمون جاده‌ای و  تصادف و همچنین تکمیل قابلیت انجام آزمون‌های ۸۵ گانه خودرو در شرکت ایتراک تاکید کرد و گفت: توسعه مراکز آزمون خودرو شرط لازم در توسعه صنعت خودروی کشور است.
وی تعامل هدفمند شرکت ایتراک با مهندسی ساپکو و مرکز تحقیقات ایران خودرو را زمینه‌ساز توسعه دانش مهندسی دانست و با اشاره به ارزش دانش، آن را غیرقابل ارزش‌گذاری معرفی و بر ضرورت توسعه دانش مهندسی از گذرگاه تعامل ایتراک و مراکز طراحی مهندسی تاکید کرد.
در ادامه این بازدید، جهاندیده، مدیرعامل ایتراک ضمن ارایه گزارش عملکرد و برنامه‌های این شرکت،  از کسب ۵.۲ میلیارد سود در شش ماهه گذشته، تحقق ۹۰ درصد درآمد سال۱۴۰۰ در شش ماهه نخست امسال براساس گزارش حسابرسی مجمع میان‌دوره‌ای شرکت ایتراک و جهت‌گیری و برنامه‌ریزی این شرکت در راستای توسعه آزمون‌ها در حوزه ماژول و مگاماژول‌های خودرو خبر داد.
وی ضمن معرفی پروژه‌های در دست اجرا و توسعه‌ای شرکت ایتراک، اظهار کرد: عزم جدی ایتراک در راستای  تکمیل آزمون‌های ۸۵ گانه و  ضرورت ایجاد مرکز آزمون‌ جاده‌ای قرار دارد. 
گفتنی است، مدیرعامل ساپکو و قائم مقام این شرکت، در این بازدید از ۱۸ آزمایشگاه تخصصی شرکت ایتراک در حوزه‌های مختلف ارتعاش و خستگی، برق و الکترونیک، پلیمر و نساجی، کالیبراسیون، موتور و قوای محرکه، مکانیک، متالورژی، نورسنجی، ماشین‌های الکتریکی، سازگاری الکترو مغناطیسی و … بازدید کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=58740

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.