• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

برقراری بیش از ۵۳ هزار حکم مستمری بازنشستگی در بهار امسال

  • کد خبر : 21993
  • 03 شهریور 1400 - 15:06
برقراری بیش از ۵۳ هزار حکم مستمری بازنشستگی در بهار امسال

در سه ماه ابتدای سال جاری ۵۳ هزار و ۷۴۴ حکم بازنشستگی برای بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی صادر شده است. به گزارش رویداد خبر به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر اساس اعلام مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان، در فروردین امسال ۱۵ هزار و ۲۳۰ نفر از بیمه […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از  اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، بر اساس اعلام مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات این سازمان، در فروردین امسال ۱۵ هزار و ۲۳۰ نفر از بیمه شدگان تامین اجتماعی بازنشسته شدند و در اردیبهشت ۲۲ هزار و ۶ نفر به بازنشستگان این سازمان افزوده شده و در خرداد نیز ۱۶ هزار و ۵۰۸ حکم بازنشستگی صادر شد.
همچنین در سه ماه بهار امسال ۱۵ هزار و ۹۵۰ پرونده فوت برای افراد تبعی واجد شرایط بیمه شدگان و مستمری بگیران این سازمان برقرار شده است و یک هزار و ۳۹۵ نفر واجد شرایط دریافت مستمری از کارافتادگی شدند.
گفتنی است، مجموع پرونده های مستمری سازمان تامین اجتماعی تا پایان خرداد سال جاری ۳ میلیون و ۳۷۸ هزار و ۹۶۰ مورد است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته رشد ۶ درصدی را نشان می دهد.
از مجموع پرونده های مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، ۲ میلیون و۲۶۲ هزار و ۲۳۲ مورد مربوط به بازنشستگان ، ۹۷۵ هزار و۴۷۵ مورد مربوط به فوت شدگان و ۱۴۱ هزار و ۲۵۳ مورد مربوط به ازکارافتادگان است.
اداره کل تامین اجتماعی اصفهان با تعداد ۲۱۵ هزار و ۷۳۹ هزار نفر بیشترین بازنشسته تحت پوشش را تا پایان خرداد سال ۱۴۰۰ دارد و به ترتیب ادارات کل شرق تهران بزرگ و غرب تهران بزرگ، خراسان رضوی، خوزستان، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، شهرستان های تهران، البرز و گیلان بیشترین جمعیت بازنشسته را به خود اختصاص داده اند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=21993

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.