• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

بررسی پروژه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا/ تنوع محصولات پارس خودرو با سهند و p90

  • کد خبر : 57580
  • 12 آبان 1401 - 13:45
بررسی پروژه های توسعه محصول گروه خودروسازی سایپا/ تنوع محصولات پارس خودرو با سهند و p90

معاون حمل و نقل وزارت صمت با حضور در شرکت پارس خودرو در جریان آخرین وضعیت پروژه های توسعه محصول این شرکت قرار گرفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی پارس خودرو، منوچهر منطقی، معاون حمل و نقل وزارت صمت به همراه توکلی لاهیجی مدیر کل دفتر صنایع خودرو با حضور در‌ شرکت پارس خودرو، در جریان آخرین وضعیت پروژه های توسعه محصول در این شرکت قرار گرفت.

در این جلسه که با همراهی محمدعلی تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا صورت گرفت، آخرین وضعیت پروژه های توسعه محصول گروه سایپا و شرکت پارس خودرو از جمله خودروی سهند، پلتفرم p90 و t300 و خودروی اقتصادی سایپا مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

در این جلسه منطقی، معاون حمل و نقل وزارت صمت با تاکید بر لزوم تنوع محصول در شرکت های بزرگ خودروسازی از جمله پارس خودرو گفت: باید با بررسی دقیق و رفع موانع و ریسک های پروژه ها، سرعت تکمیل و تجاری سازی محصولات جدید را افزایش دهیم تا این خودروها زودتر به بازار عرضه شوند.

منطقی تاکید کرد: در پروژه های جدید توسعه محصول باید استانداردهای اجباری با دقت و وسواس مد نظر قرار گیرد و خودروهای جدید با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و عرضه شوند.

عبدالله توکلی لاهیجی مدیر کل دفتر صنایع خودرو وزارت صمت نیز با اشاره به لزوم بررسی دقیق و کارشناسی پروژه های جدید گفت: باید ریسک های احتمالی پروژه های توسعه محصول به دقت شناسایی و مورد ارزیابی قرار گیرد تا تمامی این خودروها بدون وقفه و طبق برنامه زمان بندی اعلامی به مدار‌ تولید و عرضه اضافه شود.

توکلی همچنین به نیاز بازنگری در پلن برخی از پروژه ها برای بهبود فرآیند تامین و تولید گفت: باید تلاش کنیم خودروهای جدید با قیمت مناسب و با زمان بندی منطقی تولید و عرضه شوند.

در این بازدید تیموری مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا تاکید کرد: تمامی پروژه های توسعه محصول در گروه سایپا با دقت و نگاه دقیق و کارشناسی تعریف و در مسیر پیشرفت و تکمیل قرار دارند و با برنامه ریزی و تلاش مستمر، زمان اجرای این پروژه ها را به حداقل ممکن کاهش خواهیم داد.

تیموری تاکید کرد: تمامی محصولات جدید گروه خودروسازی سایپا و پارس خودرو در راستای توسعه محصول و رضایت حداکثری مشتریان با کیفیت بالا و قیمت مناسب تولید و عرضه خواهند شد.

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به برنامه جامع این شرکت برای تقویت زنجیره تامین و رقابت با شرکتهای بزرگ گفت: با الگوبرداری از شرکتهای بزرگ و موفق قطعه سازی جهان در‌تلاش هستیم تا شرکتهای قطعه سازی زیر مجموعه گروه خودروسازی سایپا را برای تامین قطعات مورد نیاز و همچنین صادرات قطعه به کشورهای دیگر تقویت کنیم.

گفتنی است در‌ این جلسه آخرین وضعیت پیشرفت پروژه های سهند و p90، t300 و خودروی اقتصادی سایپا توسط مدیران پروژه پرزنت و در مورد مباحث تامین و تولید آن تبادل نظر شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57580

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.