• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

بررسی تحریم های ظالمانه ورزشی علیه ایرانی‌ها در برنامه رابونا

  • کد خبر : 7193
  • 24 دی 1399 - 14:32
بررسی تحریم های ظالمانه ورزشی علیه ایرانی‌ها در برنامه رابونا

برنامه این هفته رابونا شبکه تیوا اسپورت به موضوع تحریم های ظالمانه ورزشی علیه ایرانی‌ها خواهد پرداخت که به صورت زنده توسط تلویزیون تعاملی تیوا پوشش داده خواهد شد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی تیوا، در برنامه رابونا این هفته که به صورت اختصاصی در شبکه تیوا اسپورت پخش می‌شود؛ خلاصه بازی‌های لیگ‌های معتبر اروپایی از جمله چهار لیگ معتبر انگلیس، آلمان، اسپانیا و ایتالیا و لیگ قهرمانان پخش شده و با حضور کارشناسان و خبرنگاران تخصصی، هر کدام از لیگ‌ها مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد.

همچنین در این برنامه بخش جذابی برای تعامل بین برنامه و بینندگان وجود دارد که در آن شرایطی فراهم شده تا طرفداران تیم‌های اروپایی به صورت اسکایپ در خصوص وضعیت تیم‌هایشان گفت‌وگو کنند که این هفته به کانون هواداران آث میلان در ایران اختصاص داده شده است.

همچین بخش دید عمودی برنامه با حضور بابک سرانی آذر خبرنگار و کارشناس فوتبال به مبحث تحریم های ظالمانه ورزشی علیه ایرانی‌ها خواهد پرداخت.

برنامه رابونا برای علاقه‌مندان به حوزه فوتبال لیگ های اروپایی، هر چهارشنبه ساعت ۲۰:۱۵ از شبکه تیوا اسپورت به صورت اختصاصی پخش می شود.علاقه مندان برای مشاهده این برنامه می توانند به شبکه تیوا اسپورت در سایت تیوا به آدرس www.tva.tv مراجعه کنند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7193

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.