• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بررسی الزامات توسعه صنعتی نیشابور در بازدید معاونان وزیر صمت

  • کد خبر : 10932
  • 23 اسفند 1399 - 19:02
بررسی الزامات توسعه صنعتی نیشابور در بازدید معاونان وزیر صمت

معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی به نمایندگی از وزیر صمت در سفر به خراسان رضوی مسائل و مشکلات صنعتی شهرستان های نیشابور، فیروزه و زبرخان را بررسی کردند .

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ایدرو، صالحی نیا و رسولیان در این سفر به اتفاق احسان اردکانی و هاجر چنارانی نمایندگان نیشابور ، فیروزه و زبرخان ضمن بررسی مشکلات و مسائل و نیز توانمندیها و ظرفیت های توسعه صنعتی این شهرستان ها از کارخانجات و شهرکهای صنعتی این منطقه دیدن کردند.

در بازدید ها و نشست های مشترک بر تسریع فرایندهای سرمایع گذاری و پشتیبانیهای لازم از سوی این دو سازمان توسعه ای و حداکثر هم افزایی دستگاههای ملی و منطقه ای برای ارتقای تولید و صنعت در استان تاکید شد .

بازدید از شرکت های نفیس پارت و پولاد پلاستیک و اگزوز خودرو خراسان و همچنین شهرک های صنعتی خیام ، کمال و عطار از برنامه های این سفر بود.

محسن صالحی نیا در بازدید از خطوط مختلف شرکت اگزوز خودرو خراسان از شرکت های تابعه ایران خودرو، بر تقویت زنجیره تامین داخلی و تعمیق ساخت داخل تاکید کرد.

شرکت اگزوز خودرو خراسان تولید کننده انوع اگزوز است که افزایش تولید را در برنامه دارد .

مقیمی مدیرعامل گروع صنعتی ایران خودرو نیز در این بازدید به تشریح اهم برنامه های توسعه ای و توانمند سازی این واحد از جمله به منظور تامین قطعات مورد نیاز خودروی جدید تارا پرداخت

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=10932

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.