• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
4

برخورد با مدیران متخلف ساز و کار مشخصی دارد

  • کد خبر : 47747
  • 24 خرداد 1401 - 10:32
برخورد با مدیران متخلف ساز و کار مشخصی دارد

معاون مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور گفت: با اشاره به اهمیت شرکت ملی مس و فعالیت‌ها و احتمالاتی که دراین حوزه متصور است، گفت: صیانت از این موضوعات بسیار مهم است لذا وظایف دستگاه‌های نظارتی و حراست بر همین اساس تعریف شده است.

به گزارش رویداد خبر به نقل از مس پرس، سالمی معاون مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور در نشست تودیع و معارفه مدیر قدیم و جدید گروه حراست شرکت مس با بیان این که باید بپذیریم که اقدامات بزرگ، خطرات احتمالی پنهان و آشکاری را در بر خواهد داشت، تصریح کرد: به طور قطع، شرایط پیرامون موضوعات مطرح شده باید رصد شده و افراد در این مسیر هم‌پوشانی و همراهی داشته باشند.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر این که «در جمهوری اسلامی، هرجا که قرار گرفته‌‌‌اید، همان‌‌‌جا را مرکز دنیا بدانید و آگاه باشید که همه‌‌‌ی کارها به شما متوجه است»، تصریح کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه حساس صنعت مس باید با توان مضاعف تلاش کرده تا در بحث اقتصاد کلان شاهد نتیجه قابل ملاحظه‌ای باشیم.
معاون مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور با بیان این که هدفمان صیانت است، افزود: یکی از با ارزش‌ترین دارایی‌ها نیروی انسانی است و بر همین اساس حفاظت پرسنلی را عنوان حفاظت گذاشته‌ایم.
وی ادامه داد: زمانی که فردی دچار لغزش می‌شود سعی کنیم با تذکر موضوع را حل کنیم اما اگر فرد اصرار بر لغزش و خطا دارد باید از طریق مراجع قانونی اقدام شود.
معاون مدیرکل اقتصادی سازمان حراست کل کشور با تاکید براینکه در حوزه وزارت اطلاعات به برقراری امنیت اقتصادی اعتقاد داریم نه اقتصاد امنیتی، خطاب به مدیر حراست شرکت مس گفت:در برخورد با مسائل و مشکلات باید پس از گردآوری اطلاعات به جمع بندی برسیم و اجازه ندهیم شتابزدگی هزینه اخلاقی و اعتباری تحمیل کند.
وی همچنین در رابطه با ضرورت حضور مدیران حراست در کمیسیون ها نیز توضیح داد: حضور در کمیسیون ها جنبه قانونی دارد و آئین نامه مصوب شده ای در این زمینه موجود است که حراست به عنوان ناظر در کمیسیون ها حضور داشته باشد.
وی در ادامه از زحمات، تعامل و همکاری های آقای سلمانی طی مدت تصدیشان تشکر و قدردانی و برای آقای مقدم مدیر حراست جدید نیز آرزوی موفقیت کرد.

تأکید رهبر انقلاب؛ معدن جایگزین نفت
در این جلسه صوفی مدیر کل دفتر مرکزی حراست ایمیدرو شرکت مس را دانشگاه بزرگ تلقی کرد و افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر این که معدن باید جایگزین نفت شود، باید در این مسیر تلاشمان را مضاعف کرده و همه برنامه‌ریزی‌ها را بر همین اساس تهیه و تدوین کنیم.
وی در ادامه از زحمات آقای سلمانی مدیرحراست نیز تشکر و برای مدیر حراست جدید شرکت مس آرزوی توفیق روزافزون کرد.

تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص جهاد تبیین را سر لوحه برنامه‌هایمان قرار می‌دهیم
در ادامه مقدم مدیر گروه حراست شرکت مس نیز با اشاره به سوابق اجرایی خود، تصریح کرد: به طور قطع یکی از لازمه های کار داشتن اشراف محیطی است که اگر نباشد دستاوردی نخواهیم داشت.
وی در ادامه سیاست اصلاح فرآیندها را حائز اهمیت ارزیابی کرد و افزود: اگر اشراف محیطی داشته باشیم می توانیم اصلاح فرآیند ها را نیز انجام دهیم.
مقدم بیان کرد: بنده با شناخت از آسیب و فرصت ها وارد این مجموعه شدم و با ورود تخصصی به موضوعات اثرگذاری لازم را خواهیم داشت.
وی با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ به‌عنوان سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» از سوی رهبر انقلاب، تصریح کرد: جهاد تبیین که به شدت مورد تاکید مقام معظم رهبری است باید همواره مورد توجه مدیران انقلابی باشد و آن را سرلوحه برنامه هایمان قرار دهیم تا انشاءالله به جز انجام شرح وظایف تخصصی خود، در نهایت کمک کنیم تا تولید افزایش یابد.
مدیر حراست شرکت مس با اشاره به تاکیدات مدیرعامل در زمینه مبارزه با فساد اقتصادی ، گفت: این امر جزء شرح وظایف ما قرار دارد و قانون آن را بر عهده مان گذاشته است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.
وی امنیت اقتصادی را موضوعی مهم ارزیابی کرد و تصریح کرد: به هیچ وجه با امنیتی کردن محیط موافق نیستیم و اخلاق کاری باید بیش از گذشته رعایت شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=47747

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.