• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
0

برترین تجربه از سرگرمی

  • کد خبر : 52893
  • 05 شهریور 1401 - 9:02
برترین تجربه از سرگرمی

شرکت سامسونگ الکترونیکس امروز جدیدترین سری مانیتورهای گیمینگ خود را در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ به نمایش گذاشت که مدل‌های اودیسه Ark، G70B و G65B هم در میان آنها قرار دارد. مدل اودیسه Ark اولین مانیتور ۵۵ اینچی خمیده دنیا با شعاع ۱۰۰۰R، نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتز، زمان واکنش ۱ میلی‌ثانیه (GtG) و البته حالت کاملا جدید Cockpit است.

هیوسانگ ها، مدیر بخش نمایشگرهای ساموسنگ می‌گوید: «گیمزکام به عنوان بزرگترین رخداد بازی دنیا، فرصتی است تا سامسونگ بتواند جدیدترین نوآوری‌های خود در این حوزه را معرفی کند که می‌توانند آینده‌ای فوق‌العاده را برای دوستداران بازی در سراسر جهان فراهم کند. مدل شگفت‌انگیز Ark و نسخه‌های هوشمند G70B و G65B نشان‌دهنده تخصص ما در این حوزه بوده و دنیایی از فرصت‌های جدید را در حوزه مانیتورهای بازی ایجاد می‌کند».     

اودیسه Ark: برترین صفحه نمایش حوزه سرگرمی با بهترین عملکرد

مانیتور اودیسه Ark با کیفیت تصویر بی‌نظیر و صدای فراگیر سینمایی، توانسته است فرصت‌هایی نوین را در دنیای بازی ایجاد کند. اولین مانیتور ۵۵ اینچی دنیا با قوس ۱۰۰۰R تصویر کاملی را پیش چشم کاربر قرار می‌دهد که او را در خود فرا می‌گیرد. حالت کابین خلبان یا Cockpit که از قابلیت‌های جدید این مانیتور است هم با فراهم کردن امکان تنظیم ارتفاع پایه (HAS) و چرخش در همه محورها، این فراگیری را تقویت می‌کند. فناوری ماتریس کوانتوم که با استفاده از ال‌ای‌دی‌های Quantum Mini پیاده‌سازی شده امکان کنترل بسیار دقیق مجموعه ال‌ای‌دی‌ها را از طریق پردازش ۱۴ بیتی در ۱۶۳۸۴ سطح فراهم کرده که در کنار نرخ کنتراست استاتیک میلیون به یک، تمامی جزییات تصویر را برای کاربر قابل مشاهده می‌کند.

سامسونگ با استفاده از فناوری‌های نمایشگر مات و صدای Dome، مانیتور اودیسه Ark را به برترین مانیتور حوزه بازی تبدیل کرده است. با توجه به وجود دو حفاظ ضد انعکاس و ضد پرش نور، کاربر می‌تواند بدون هیچ اختلالی روی آن بازی و کار کرده یا فیلم تماشا کرده و از صدای سینمایی خروجی از چهار بلندگو در چهار گوشه در کنار دو ووفر مرکزی لذت ببرد، این بلندگوها در مجموع یک کانال ۶۰ واتی ۲٫۲٫۲ ایجاد می‌کنند.

مانیتور اودیسه Ark دارای همه قابلیت‌های لازم برای ایجاد بهترین تجربه بازی، سرگرمی و سبک زندگی برای کاربر است. قابلیت Smart Hub این مانیتور هم تمامی دستگاه‌ها و قابلیت‌های ضروری را از طریق اینترنت اشیا به یکدیگر متصل می‌کند تا کاربر بتواند تنظیماتی مانند دمای اتاق یا رطوبت را هم از طریق همین نمایشگر و اپلیکیشن SmartThings سامسونگ تغییر دهد. با متصل کردن این مانیتور به اینترنت شما می‌توانید تجربه یک تلویزیون هوشمند را داشته و در کنار دسترسی به اپلیکیشن‌های محبوب استریم فیلم، از انواع محتواهای رایگان زنده، بدون نیاز به دانلود یا الزام به ثبت نام، از طریق قابلیت Samsung TV Plus دسترسی داشته باشید.

مانیتور اودیسه Ark در کنار نرخ بروزرسانی ۱۶۵ هرتزی و زمان واکنش ۱ میلی‌ثانیه‌ای و قابلیت AMD FreeSync Premium Pro، دارای امکان اتصال به هاب بازی سامسونگ (Samsung Gaming Hub) است که در آنجا می‌توانید انواع بازی‌ها را مشاهده و بدون نیاز به دانلود یا ذخیره‌سازی، آنها را بازی کنید.  

این مانیتور همچنین مجهز به Ark Dial، یک کنترل از راه دور با باتری خورشیدی است که با استفاده از آن تنظیمات صفحه نمایش به راحتی قابل تغییر خواهد بود و شما می‌توانید بین حالت‌های Flex Move Screen، Multi View، Quick Setting و Game Bar جابجا شوید. این کنترل از راه دور علاوه بر داشتن باتری خورشیدی، امکان شارژ با کابل Type-C را هم دارد.

مانیتورهای G70B و G65B: خدمات هوشمند و بدنه‌ای باریک

هر دوی مانیتورهای G70B و G65B برای اولین بار در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۲۲ رونمایی شدند. این مانیتورها اولین مدل‌های سری اودیسه هستند که هردو قابلیت Smart Platform و Gaming Hub سامسونگ را در خود دارند.

هر دو مدل G70B و G65B دارای عملکردهای هوشمند از جمله گزینه ایجاد دفتر کار خانگی با استفاده از یک کامپیوتر هستند. این مانیتورها به راحتی به دیگر دستگاه‌ها و خدمات اینترنت اشیا متصل شده و امکان کنترل کل محیط کارتان را از روی تنها یک نمایشگر به شما می‌دهد. با استفاده از دکس سامسونگ، کاربر می‌تواند بدون نیاز به کابل و به شکل وایرلس به یک کامپیوتر ویندوز یا مک وصل شده و یا با استفاده از Apple AirPlay 2 و خدمات ابری مایکروسافت ۳۶۵ صفحه گوشی خود را روی مانیتور ببیند. کاربران همچنین می‌توانند جدیدترین برنامه‌های نتفلیکس، آمازون پرایم و دیگر شبکه‌های برتر را روی مانیتور خود تماشا کنند.

علاوه بر قابلیت اینترنت اشیا که روی مدل اودیسه Ark هم قابل دسترس است، مدل‌های G70B و G65B هم مجهز به میکروفون Far Field Voice یا صدای دور هستند که به کاربر امکان می‌دهد تا با استفاده از دستیارهای صوتی مانند بیکسبی یا آمازون الکسا و از راه دور، مانیتورش را کنترل کند. قابلیت همیشه فعال کنترل صوتی یا Always On Voice هم به کاربر امکان می‌دهد حتی در زمانی که مانیتور خاموش است هم از بیکسبی استفاده کرده و همزمان خود مکالمه و اطلاعات مربوطه را روی صفحه نمایش مشاهده کند.    

مدل G70B در دو اندازه ۲۸ و ۳۲ اینچی عرضه شده و نرخ بروزرسانی ۱۴۴ هرتزی را با زمان واکنش یک میلی‌ثانیه در خود جای داده است. این توانایی‌ها در کنار رزولوشن UHD و پنل IPS تخت که توانمندی NVIDIA G-SYNC و AMD FreeSync Premium Pro هم به آن اضافه شده، تجربه‌ای فوق العاده روان از بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.        

مدل G65B هم در اندازه‌های ۲۷ و ۳۲ اینچ عرضه شده و با نرخ بروزرسانی ۲۴۰ هرتزی و زمان واکنش یک میلی ثانیه‌ای، دارای رزولوشن QHD و خمیدگی ۱۰۰۰R است که قابلیت FreeSync Premium Pro در آن تجربه‌ای بدون نقص از بازی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

هاب بازی یا Gaming Hub سامسونگ که روی هردو مانیتور G70B و G65B در دسترس است، امکان دسترسی سریع به برترین خدمات استریم را از برندهای همکار سامسونگ از جمله Xbox، NVIDIA GeForce NOW، Google Stadia، Utomik و Amazon Luna (تنها برای آمریکا) فراهم می‌کند. با استفاده از فناوری استریم بازی پیشرفته سامسونگ، کاربر می‌تواند تجربه‌ای بسیار روان از بازی را داشته باشد. در کنار هاب بازی سامسونگ، در این دو مدل شما می‌توانید به Game Bar هم دسترسی داشته باشید که یک ابزار قدرتمند برای مشاهده سریع و آسان تنظیمات بازی و تغییر زمان واکنش یا نرخ بروزرسانی صفحه نمایش و همچنین رفتن به حالت Game Picture بدون نیاز به خروج از بازی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مانیتورهای سامسونگ می‌توانید به https://displaysolutions.samsung.com/gaming-monitor/odyssey-ark مراجعه کرده و همچنین روی کانال توئیچ سامسونگ به آدرس https://www.twitch.tv/samsungodyssey دنیای آینده بازی با اودیسه سامسونگ را مشاهده کنید.   

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.