• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

پیام تسلیت فرماندهی مقاومت بسیج بیمه ایران به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله رتبه نخست بانک ملت با اعطای ۲۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری دومین دوره انتخاب ایده برتر، پژوهشگر برتر و پایان‌نامه و رساله دانشجویی برتر با موضوع بیمه پیام تسلیت هیات مدیره بیمه ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دیدار مدیرعامل شرکت بیمه حکمت صبا با معاون بهداشت و درمان ارتش و تاکید بر ارتقای خدمات درمانی کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران پرداخت ۳۰ هزار میلیارد ریال تسهیلات نهضت ملی به سازندگان در خراسان جنوبی مدیرعامل بانک سپه شهادت دبیر‌کل حزب الله لبنان را تسلیت گفت بانک ملی ایران پیشرو در ترویج و توسعه فعالیت های ورزشی در شبکه بانکی است نهمین مرحله قرعه‌کشی سپرده سبای بانک پارسیان برگزار شد / افزایش ۲ برابری جوایز در دوره‌های بعدی قرعه‌کشی پیام تسلیت مدیر عامل پست بانک ایران در پی شهادت سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان پیام روابط عمومی بیمه مرکزی بمناسبت شهادت دبیرکل حزب الله لبنان

2

برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

  • کد خبر : 26011
  • 10 مهر 1400 - 15:32
برای اولین بار در صنعت بیمه؛بررسی کیفی نمایندگان بیمه رازی به صورت برخط

مدیر راهبری شبکه فروش بیمه رازی گفت: شرکت بیمه رازی برای اولین بار در صنعت بیمه با تکیه برفناوری به‌‌روز و دانش فنی نیروهای خود ، کیفی‌سازی و رتبه بندی نمایندگان در سراسر کشور را به صورت برخط آغاز کرد.

فریدون کاظمی در گفت‌وگو با روابط عمومی و اموربین‌الملل شرکت بیمه رازی بیان کرد: در راستای اجرای برنامه توسعه کیفی نمایندگان که در سال جاری طبق برنامه‌های مدیریت عالی مجموعه، توجه و فعالیت محوری شرکت بیمه رازی حول نمایندگان فروش است با طرحی به‌روز و اختصاصی به ارزیابی نمایندگان فروش در سراسر کشور پرداخته است.

او ادامه داد: در طرح اخیر معاون راهبر فروش شعب بیمه رازی با حضور در نمایندگی‌های زیرمجموعه خود به صورت برخط و با تکیه بر فناوری به‌روز که توسط تیم فنی مرکز ارتباط شرکت بیمه رازی طراحی شده است، موارد کیفی نمایندگان چک و در نهایت گزارشی تصویری برای شرکت بیمه رازی ارسال می‌شود.

کاظمی خاطرنشان کرد: این مهم برای اولین بار در صنعت بیمه با همکاری روابط عمومی و امور بین‌الملل و با محوریت مرکز پاسخگویی به مرحله اجرا در آمده و جلسات آموزشی و توجیهی این طرح به مدت دو روز به صورت برخط برای راهبرهای فروش شعب برگزار شده است.

لازم است ذکر شود که با توجه به استراتژی‌های پنج گانه این شرکت، روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت بیمه رازی با توجه به وظیفه ذاتی خود مبنی بر ایجاد ارتباط تنگاتنگ و ارائه خدمات به ذینفعان درون و برون‌سازمانی خود از ابتدای سال ۱۴۰۰ برنامه‌های مختلفی را طراحی و به مرحله اجرا درآورده که از این میان می‌توان به سه‌شنبه‌های پاسخگویی، دیدار با نمایندگان و همکاری در اجرای برنامه کیفی‌سازی شبکه فروش به صورت برخط اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=26011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.