• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بدون نیاز به حضور در شعبه بانک پاسارگاد؛ سقف انتقال وجه خود را افزایش دهید

  • کد خبر : 64940
  • 01 اسفند 1401 - 16:14
بدون نیاز به حضور در شعبه بانک پاسارگاد؛ سقف انتقال وجه خود را افزایش دهید

در راستای توسعه خدمات غیرحضوری، بانک پاسارگاد امکان افزایش سقف انتقال وجه غیرحضوری را از طریق اینترنت بانک پاسارگاد فراهم کرده است.

شرایط زندگی در دنیایی که هرروز تحت‌تأثیر پیشرفت علم و تکنولوژی است باعث شده تا استفاده از خدمات حضوری در بخش‌های مختلف به حداقل برسد. خدمات‌ بانکی نیز به‌عنوان یکی از بخش‌های ضروری جامعه امروزی تحت‌تأثیر این تغییرها قرار گرفته و بانک‌ها نیز همواره تلاش کرده‌اند تا در مسیر این پیشرفت حرکت کرده و به سطوح مختلف نیازهای موجود توجه کنند و راه‌حل‌‌های متناسب با خواست مخاطبین را به آن‌ها ارائه دهند. 
در همین راستا بانک پاسارگاد هم‌سو با آخرین دستاوردهای دنیای دیجیتال، امکان استفاده از انواع خدمات غیرحضوری مانند اینترنت بانک، نرم‌افزارهای تلفن‌همراه، وب‌اپلیکیشن و… را برای سهولت، امنیت و آرامش هم‌وطنان عزیز فراهم کرده است. افزایش سقف انتقال وجه غیرحضوری از طریق اینترنت بانک نیز یکی از خدماتی است که بانک پاسارگاد به مشتریان گرامی ارائه می‌کند.  
برای استفاده از این قابلیت کافیست وارد درگاه امن بانک پاسارگاد به نشانی vbank.bpi.ir شده و سپس یکی از گزینه‌های اینترنت بانک یا موبایل بانک را انتخاب کنید. با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خود، به صفحه کاربری منتقل خواهید شد. از منو سمت راست صفحه، گزینه «خدمات سپرده» را انتخاب کرده و در فهرست نمایش داده شده وارد گزینه «مدیریت سقف انتقال وجه» شوید. در این صفحه کلید + را انتخاب کنید و وارد صفحه مشاهده و تغییر سقف انتقال وجه شوید. در پایان با انتخاب شعبه عامل نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنید. همکاران ما در شعبه عامل در اولین روز کاری درخواست شما را بررسی و اجرا خواهند کرد. در قسمت پایین صفحه نیز می‌توانید میزان سقف انتقال وجه فعلی خود را مشاهده کنید. لازم به ذکر است در حال حاضر حداکثر سقف انتقال وجه بانکی و حواله بین بانکی برای اشخاص حقیقی یک میلیارد ریال در روز و سی میلیارد ریال در ماه و  برای اشخاص حقوقی پنج میلیارد ریال در روز و سی میلیارد ریال در ماه است.
برای کسب راهنمایی و دریافت اطلاعات بیشتر می‌‎توانید با کارشناسان مرکز مشاوره و اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۰-۰۲۱ تماس حاصل نمایید. 

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=64940

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.