• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بدون مراجعه به شعبه کارت هدیه ایران زمین را هدیه بده

  • کد خبر : 41478
  • 21 اسفند 1400 - 11:15
بدون مراجعه به شعبه کارت هدیه ایران زمین را هدیه بده

کارت هدیه مجازی ایران زمین از آن نوع خدمات بانکی و کار راه‌انداز است که به درد این روزهای ما می‌خورد. روزهایی که درگیر و گرفت کرونا هستیم و دست و بال همه‌مان برای رد و بدل شدن پول و کارت یا حتی مراجعه‌های حضوری بسته است.

در ادامه توسعه خدمات بانکداری دیجیتال و از آن مهم‌تر، با هدف ارائه خدمات غیر حضوری و مقابله با شیوع بیشتر ویروس کرونا، کارت هدیه مجازی ایران زمین را عرضه کرده است.

هدیه کارت محصولی است که در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک از طرف بانک ایران‌زمین رونمایی شد و مشتریان این امکان را داشتند که این کارت را از شعب بانک ایران زمین تهیه و خود اقدام به شارژ آن کنند.

بانک ایران زمین در همین راستا امکان تهیه این کارت بصورت اینترنتی را نیز برای مشتریان خود فراهم کرده است. مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت giftcard.izbank.ir کارت هدیه خود را سفارش و در محل مورد نظر تحویل بگیرند و سپس خود اقدام به شارژ آن کنند.

از قابلیت‌های دیگر این کارت‌ها تنوع، شارژ به مبلغ دلخواه در هر زمان و مکان، طرح‌های متنوع و پشتیبانی ۲۴ ساعت است.

نواع روشهای سفارش هدیه کارت

شما می توانید با مراجعه به نزدیکترین شعبه بانک ایران زمین مراجعه کرده و با انتخاب طرح مورد نظر خود از روی استند موجود هدیه کارت خود را سفارش دهید.

خرید از طریق اینترنت:

همچنین شما می توانید با مراجعه به وبسایت هدیه کارت در هر ساعت از شبانه روز از بین طرح های موجودطرح روی کارت را که شامل طراحی‌های پیشفرض درباره ازدواج، نوروز، تولد نوزاد و… همینطور طرح‌های خوشرنگ ولی بی‌مناسبت ویژه است، انتخاب کنید. روی آن متن دلخواهتان را بنویسید پس از تایید هویت توسط وارد کردن کد ارسالی به گوشی همراه، مبلغ آن را بصورت اینترنتی پرداخت کنید.

گیرنده (که حتما از دریافت چنین هدیه مجازی و با سلیقه و خلاقانه‌ای به وجد آمده و کلی سورپرایز شده!) متنی دریافت می‌کند که با کلیک بر روی آن می‌تواند از امکانات و خدمات این کارت هدیه مجازی درست مثل نمونه حقیقی استفاده کند. خرید دیجیتال و حتی امکان کارت به کارت در این کارت هدیه مجازی دیده شده است.

خرید از مراکز فروش:

بزودی با راه اندازی مراکز فروش هدیه کارت قادر خواهید بود با مراجعه به هر یک از آن ها نسبت به خرید هدیه کارت اقدام کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41478

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.