• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
1

با همکاری مرکز تحقیقات یزد و دانشگاه زابل؛ سومین دوره آموزش و تربیت تکنسین دستگاه حفاری برگزار شد

  • کد خبر : 65683
  • 10 اسفند 1401 - 15:50
با همکاری مرکز تحقیقات یزد و دانشگاه زابل؛ سومین دوره آموزش و تربیت تکنسین دستگاه حفاری برگزار شد

سومین دوره آموزش و تربیت تکنسین دستگاه حفاری توسط مرکز تحقیقات مواد معدنی ایران– یزد و با همکاری دانشگاه زابل در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مرکز تحقیقات مواد معدنی یزد، در راستای گسترش آموزش‌های کاربردی و مهارتی، سومین دوره تربیت تکنسین دستگاه حفاری از طریق انعقاد قرارداد همکاری با دانشگاه زابل بر اساس تفاهم نامه ماده ۱۷ سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران با شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران، در شهرستان زابل برگزار شد.

در این دوره که با حمایت های ایمیدرو و ایمپاسکو و مجتمع طرح های اکتشافی و معدنی سیستان و بلوچستان برگزار شد، ۳۵ کارآموز از سراسر استان سیستان و بلوچستان حضور یافتند.

دوره آموزش و تربیت تکنسین دستگاه حفاری از سری دوره های آموزشی ایمیدرو با هدف تحقق نقشه راه معدن و ایجاد اشتغال پایدار در کشور است که به منظور اشتغال‌آفرینی در مناطق کمتر توسعه یافته کشور، در استان سیستان و بلوچستان برگزار شد. این دوره در راستای ایفای نقش مسئولیت های اجتماعی ایمیدرو به صورت کاملاً رایگان در دهه اول بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز و در دهه اول اسفند ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید.

بر این اساس، دوره چهارم تربیت تکنسین دستگاه حفاری نیز هم اکنون در استان یزد و با تعداد ۲۴ کار آموز از سراسر کشور در حال برگزاری است.

گفتنی است کارآموزان این دوره پس از دریافت گواهی معتبر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، جهت ورود به بازار کار  معرفی خواهند شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.