• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

با حضور مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان: جلسه کمیته راهبردی فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

  • کد خبر : 67674
  • 23 فروردین 1402 - 16:04
با حضور مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان: جلسه کمیته راهبردی فولاد اکسین خوزستان برگزار شد

۲۲ فروردین ۱۴۰۲ اولین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت برگزار شد

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی فولاد اکسین خوزستان : اولین جلسه کمیته راهبردی شرکت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۲ با حضور مدیر عامل، معاونین و مدیران شرکت در سالن حوزه مدیریت برگزار شد.
در این جلسه که با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز شد، آخرین وضعیت فولاد اکسین خوزستان در سال ۱۴۰۱ در بخش های مختلف تشریح و معاونین و مدیران شرکت نسبت به موضوعات مطروحه و همچنین پروژه های در دست اقدام گزارشات خود را ارائه دادند.

از دیگر موضوعات مطرح شده در جلسه کمیته راهبردی، اهداف شرکت در سال ۱۴۰۲ و تجهیزات مورد نیاز خط تولید بوده که می بایست نسبت به تامین آن اقدام شود.

علی محمدی مدیر عامل فولاد اکسین خوزستان ضمن تقدیر از زحمات همه کارکنان و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات ایشان در ماه مبارک رمضان گفت: از آنجائیکه ماه مبارک رمضان یکی از بهترین زمان ها برای استجابت دعاست، انشاالله به برکت این ایام و دعاهای خانواده بزرگ فولاد اکسین خوزستان، در سال جاری شاهد تحقق کامل برنامه های تولیدی و اجرای طرح فولاد سازی می باشیم.

مدیر عامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر ارتباط و تعامل خوب میان سایر مدیریت های شرکت تاکید کرد و افزود: تشکیل جلسات مدون شواری معاونین و مدیران به منظور بررسی، پایش لحظه ای و ارائه پیشنهادات لازم در خصوص وضعیت شرکت می بایست برنامه ریزی و انجام گیرد.

علی محمدی در ادامه اظهار کرد: برنامه ریزی و زمانبندی لازم در خصوص برخی موضوعات و پروژه های ناتمام باید مشخص و به مدیران مربوطه اعلام شود.

وی در پایان گفت: امیدواریم با پیگیری های صورت گرفته، بعد از ماه مبارک رمضان کلنگ زنی طرح فولاد سازی شرکت که اجرای آن همواره از دغدغه های تمامی کارکنان شرکت می باشد صورت پذیرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67674

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.