• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

با حضور مدیرعامل بیمه تعاون، بخش بازرگانی ایران – سوئیس افتتاح شد

  • کد خبر : 29684
  • 22 آبان 1400 - 13:42
با حضور مدیرعامل بیمه تعاون، بخش بازرگانی ایران – سوئیس افتتاح شد

مدیرعامل بیمه تعاون در افتتاحیه بخش بازرگانی ایران – سوئیس بر حضور فعال شرکت های بیمه برای خدمت رسانی های گسترده بین المللی تأکید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه تعاون، با حضور کیم سیزلر، معاون سفیر سوئیس در ایران، یونس مظلومی، دبیر کمیسیون بیمه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی و مدیرعامل شرکت بیمه تعاون، شریف نظام مافی، مدیرعامل موسسه خیریه محک و تنی چند از مدیران عامل صنایع و کسب و کارهای بزرگ، بخش بازرگانی ایران – سوئیس افتتاح شد.
مظلومی در این رویداد مطرح کرد: اساساً تقویت روابط بین الملل به تقویت خدمت رسانی هرچه مطلوب تر شرکت های بیمه ای نیز منجر شده و بیمه تعاون با همین نگاه، حضور خود را در شکل گیری و توسعه بخش هایی همچون بخش بازرگانی ایران – سوئیس تقویت خواهد کرد.
دبیر کمیسیون بیمه کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی بر ضرورت تقویت حضور شرکت های بیمه در ساختار بین المللی تأکید کرد و اظهار داشت: علی رغم وجود تحریم ها، باید زمینه فعالیت شرکت های بیمه برای ارائه خدمت رسانی به سازمان های فعال بین المللی فراهم شده و تعامل فی مابین تقویت شود.
شایان ذکر است که شرکت بیمه تعاون در کمیسیون‌های «تسهیلات گمرکی و تجاری» و «اقتصاد دیجیتالی» کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین‌المللی نیز عضویت داشته و یونس مظلومی، مدیرعامل این شرکت نیز به عنوان دبیر کمیسیون بیمه اتاق بازرگانی بین المللی برگزیده شده است.
همچنین با توجه به افتتاح بخش بازرگانی ایران – سوئیس لازم به ذکر است که روابط ایران و سوئیس از قرن هفدهم میلادی آغاز شده و از قرن نوزدهم در بخش‌های حمل و نقل و بانکداری زمینه‌های همکاری بین دو طرف به وجود آمده است.
بر این اساس، ایران در سال ۱۲۹۸ شمسی سفارتخانه خود را در شهر برن افتتاح کرد و سوئیس نیز در همان سال کنسولگری خود را در تهران گشود که در سال ۱۳۱۵ به سفارتخانه تبدیل شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=29684

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.