• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

با حضور مدیرعامل آیین قدردانی از جانبازان بیمه البرز برگزار شد

  • کد خبر : 65303
  • 06 اسفند 1401 - 16:04
با حضور مدیرعامل آیین قدردانی از جانبازان بیمه البرز برگزار شد

به مناسبت میلاد حضرت ابوالفضل(ع) آیین گرامیداشت روز جانباز و قدردانی از جانبازان شرکت بیمه البرز با حضور مدیرعامل، رییس و اعضای هیات مدیره و کارکنان ایثارگر و جانباز این شرکت برگزار شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه البرز، موسی رضایی، مدیرعامل این شرکت در آیین قدردانی از کارکنان جانباز بیمه البرزبا تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه روز بزرگداشت جانباز، تاکید کرد: امنیت و آرامش امروزمان مرهون ایثارگری و جانفشانی رزمندگان و ایثارگران طی هشت سال دفاع مقدس است لذا همه باید قدردان این عزیزان و پاسخگوی ایشان باشیم.

وی ادامه داد: مسایل و مشکلات جانبازان و ایثارگران باید تماما در چارچوب  قوانین انجام شود و از برخورد سلیقه ای پرهیز شود. بخش دیگر بحث انتظارات این عزیزان است که باید با گوش شنوا شنیده و رسیدگی شود.

مدیرعامل بیمه البرز بر لزوم حفظ حرمت و احترام به همکاران ایثارگر از سوی سایر کارکنان تاکید کرد و افزود: نباید اجازه دهیم به ایثارگران عزیز احیانا بی احترامی شود چون ما مدیون تلاش و رشادت این عزیزان هستیم.

رضایی با بیان این که اگر جامعه ای از ارزش ها فاصله بگیرد دچار بحران هویتی غیر قابل جبران می شود، گفت: استقلال و آزادی کشور در گرو حفظ ارزش هاست و ایثارگران و جانبازان از ارزش های کشور ما هستند و باید تکریم شوند.

این گزارش حاکی است در پایان آیین گرامیداشت روز جانباز، مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه البرز با اهداء لوح از کارکنان ایثارگر و جانباز این شرکت قدردانی کردند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65303

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.