• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

با بام، در خانه بمان!

  • کد خبر : 11944
  • 12 فروردین 1400 - 9:41
با بام، در خانه بمان!

با «بام» و «همراه بام» بانک ملی ایران، نیازی نیست برای انتقال وجه و بسیاری از امور دیگر بانکی از خانه خارج شوید.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این روزهای شیوع کرونا که حضور در مراکز پر تردد از جمله شعب بانک ها با افزایش احتمال ابتلا به بیماری رابطه مستقیم دارد؛ چه بهتر است که تا حد امکان تردد و رفت های خود را کم تر کنیم.
از طرفی غالب امور روزمره بانکی در انتقال وجه خلاصه می شود و از این رو سامانه های «بام» و «همراه بام» راهکاری خواهند بود تا به راحتی در خانه و بدون نیاز به حضور در شعبه این امور را مدیریت کرد.
اکنون سقف انتقال وجه حسابی بین بانکی و درون بانکی در بام و همراه بام مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان در هر روز است. همچنین سقف انتقال وجه کارتی بین بانکی و درون بانکی در این سامانه ها مبلغ ۱۰ میلیون تومان در هر شبانه روز است.
دریافت صورت حساب، خرید شارژ، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و… از دیگر خدمات بام است.
همچنین با نرم‌افزار موبایلی همراه بام، می توانید به خدماتی از قبیل انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و… در بستر یک اپلیکیشن دسترسی داشته باشید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=11944

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.