• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

باید پوشش‌های همگانی جدیدی برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کنیم / با وجود شرایط سخت اقتصادی با وحدت ملی در مقابل دشمنان می‌ایستیم

  • کد خبر : 28776
  • 13 آبان 1400 - 19:07
باید پوشش‌های همگانی جدیدی برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کنیم / با وجود شرایط سخت اقتصادی با وحدت ملی در مقابل دشمنان می‌ایستیم

رویداد خبر – سرپرست سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به طرح بیمه خانواده ایرانی، گفت: باید پوشش‌های همگانی جدیدی برای اقشار مختلف جامعه ایجاد کنیم و طرح بیمه خانواده ایرانی در همین راستا در دستور کار قرار گرفته است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، دکتر میرهاشم موسوی که به استان خراسان جنوبی سفر کرده است، در جلسه شورای اداری مشترک بیمه و درمان تأمین اجتماعی این استان اظهار داشت: هدف از سفرهای استانی این است که بین نگاه کلان و حوزه اجرایی همگرایی ایجاد کنیم.

وی افزود: می‌توانیم در ستاد سازمان تأمین اجتماعی بنشینیم و نظرات مدیران حوزه‌های اجرایی را دریافت کرده و در همانجا تصمیمات را اتخاذ کنیم اما به جای این کار می‌خواهیم با حضور در استان‌ها و فضای عملیاتی علاوه بر دیدن مشکلات، از نزدیک تبادل اطلاعات کنیم تا به یک فهم مشترک و دقیق از حوزه کلان و عمل برسیم.

موسوی با بیان اینکه باید مسائل راهبردی و کلان تحول، عدالت و اعتماد را از فضای عملیاتی و لایه‌های پایین سازمان به بالا ببریم، گفت: نقطه تحول در سازمان تأمین اجتماعی همان خط مقدم خدمت به مردم در شعب و بیمارستان است و ما در آنجا به دنبال تحول آفرینی هستیم. تمام امید ما به ظرفیت همکارانمان در استان‌هاست و معتقدیم گرانیگاه تحول در سازمان تأمین اجتماعی مربوط به واحدهای اجرایی است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی شفافیت را از نتایج ایجاد تحول در این سازمان برشمرد و گفت: انتظار ما در سه جهت تحول در نظرگاه و تئوری، تحول در خط‌مشی و همچنین تحول در اقدامات و فرآیندهاست اما نتیجه نهایی تحولات باید در حوزه عمل و اقدام و در خدمت رسانی به مردم انجام شود.

وی با تأکید بر اینکه باید در برنامه‌های تحولی به حوزه صف و واحدهای اجرایی توجه داشته باشیم، گفت: بهترین راهبرد در سازمان تأمین اجتماعی به منظور صیانت از حقوق مردم، مدیریت منابع و مدیریت سرمایه‌گذاری است.

سرپرست سازمان تأمین اجتماعی گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی می‌توانیم با وحدت ملی مقابل کسانی که تحریم‌های ظالمانه را علیه ما وضع کردند، بایستیم و با خدمت به جامعه و خوب شدن حال مردم، حال دشمنان را خراب کنیم.

موسوی افزود: هر جا بتوانیم حال مردم را خوب کنیم، حال دشمنان را خراب کرده‌ایم و همه تلاش ما باید برای خدمت به مردم و ایجاد امید و اعتماد در بین مردم باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.