• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک ملی ایران میزبان رویداد بذر امید فیناپ

  • کد خبر : 65500
  • 08 اسفند 1401 - 16:10
بانک ملی ایران میزبان رویداد بذر امید فیناپ

مراسم پایان سال اکوسیستم فناوری های مالی و بانکی کشور با عنوان رویداد بذر امید فیناپ روز چهارشنبه دهم اسفندماه به میزبانی بانک ملی ایران برگزار می شود.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، در این رویداد بزرگ که با حمایت انجمن فین تک ایران و با شعار «همیشه یک بذر امید وجود دارد» برگزار می شود، مدیران ارشد بانک مرکزی، بانک ملی ایران، شرکت پرداخت و استارتاپ های فناوری مالی (فین‌تک) کشور حضور خواهند داشت.

فیناپ یک رویداد تخصصی در حوزه فناوری‌های مالی است که از سال ۱۳۹۶ با سه هدف عمده آموزش، شبکه‌سازی و توسعه فین‌تک به سراسر کشور آغاز به کار کرده و معرفی برترین‌های این حوزه همزمان با رشد فزاینده کسب‌وکارهای فین‌تک در سال‌های اخیر، می تواند گامی موثر در شناساندن، بهبود فعالیت و رشد بیشتر این صنعت باشد.

لازم به ذکر است، در رویداد فیناپ سال گذشته، نگار تیمورزاده به عنوان بانوی تاثیرگذار و مهدی شریعتمدار به عنوان مرد تاثیرگذار  ۱۴۰۰ حوزه فین تک انتخاب شدند. همچنین جایزه مانع نوآوری (تبر طلایی) به اینماد اجباری رسید(اینماد اعتماد الکترونیکی، اعتمادسازی و رسمیت دهی به فعالیت کسب و کارهای الکترونیکی)  و دونگی در بخش اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ در گروه‌ کسب‌و کارهای نو پا، بلوبانک در بخش اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ در کسب و کارهای بزرگ و انتشارات راه پرداخت در بخش تولیدکنندکان محتوا در حوزه مالی و فین تک اول شدند. صادق فرامرزی نیز به عنوان منتخب بخش سخنرانی ها و ارایه برتر در رویدادهای فیناپ معرفی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.