• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک ملی ایران از اشتغال آفرینی در مناطق محروم و کم برخودار حمایت می کند

  • کد خبر : 52500
  • 31 مرداد 1401 - 17:56
بانک ملی ایران از اشتغال آفرینی در مناطق محروم و کم برخودار حمایت می کند

معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در بازدید از چند واحد تولیدی در استان خراسان جنوبی بر حمایت بانک ملی ایران از تولیدکنندگان و اشتغال آفرینان در مناطق محروم و کم برخوردار تاکید کرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران،محمد نجف زاده معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان خراسان جنوبی از خط تولید و طرح های در دست اقدام شرکت کویر تایر بیرجند، چهارمین تولیدکننده تایر کشور ، کارخانه سیمان قاین و شرکت تیزپاک که در زمینه تولید مواد شوینده فعالیت دارند و همچنین از شرکت تولیدی تروند زعفران که در زمینه بسته بندی زعفران و خشکبار فعال است، بازدید کرد.
نجف زاده در این دیدارها با بیان اینکه که نگاه مدیران ارشد در بانک ملی ایران، به صورت واقعی ملی و بر اساس مصالح کشور است، گفت:رویکرد جدید این بانک به هیچ وجه صرفا سودآوری نیست بلکه به دنبال مسئولیت ها و تکالیف اجتماعی پیرامون خود است و به پشتیبانی از صنایع و تقویت آن براساس بیانات ورهنمودهای مقام معظم رهبری و شعار سال که تولید ،اشتغال آفرینی ودانش بنیان است، اهتمام می ورزد.
معاون امور شعب و بازاریابی منطقه دو کشور افزود : بانک ملی ایران با نگاه زنجیره تامین و با ایجاد بانکداری شرکتی،بانکداری تجاری و بانکداری خرد از صفر تا صد پروژه های در دست اقدام شرکت های دانش بنیان را پیگیری و تامین نیاز می کند.
وی در خصوص طرح های توسعه کویرتایر اظهارکرد: باتوجه به شرایط فعلی بانک ملی ایران در حال حاضر بهترین اقدام برای طرح های توسعه شرکت ها انتشار اوراق در بورس است و بانک ملی ایران هم متعهدانه آن را ضمانت می کند.
نجف زاده افزود: تنها راه اشتغال آفرینی استان های درگیر خشکسالی، سرمایه گذاری در امر تولید و صنعت است و بانک ملی ایران موظف است نسبت به تامین سرمایه در گردش و طرح های توسعه اینگونه شرکت ها اهتمام ورزد.
محمد علی زرنگ رئیس اداره امور شعب استان خراسان جنوبی نیز در این دیدارها با اشاره به شعار سال خاطرنشان کرد:دانش بنیان شدن شرکت هایی همچون کویرتایر ما را ترغیب کرد تا از منابع تولید شده آن سهمی به این بانک اختصاص یابد و متقابلا بانک هم با خدمات متعدد در خدمت به این شرکت و کارکنان آن خواهد بود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52500

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.