• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

  • کد خبر : 56831
  • 01 آبان 1401 - 16:04
بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد پیشرو در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری

با توجه به سیاست ها و رویکرد دولت مردمی و عدالت محور سیزدهم در زمینه قانون جمعیت و حمایت از خانواده، بانک های مختلف از جمله مسکن ، قرض الحسنه مهر ایران و توسعه تعاون در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بنگاه های اقتصادی پیشتاز در پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تاکنون اقدام کرده اند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا ، ازدواج جوانان یک مساله راهبردی برای دولت سیزدهم است چرا که جمعیت و جوانی هدف و اهمیت زیادی دارد و تلاش کرده تسهیلات و وام های اعطایی مطلوبی به جوانان ارائه کند.

برخی بانک های کهگیلویه و بویراحمد همقدم و هم سو با سیاست های دولت تلاش کرده اند تا برنامه های دولت را تحقق بخشند و به منظور تسهیل تامین هزینه های ازدواج جوانان و برای حمایت از جوانی جمعیت، از زمان ابلاغ شیوه نامه پای کار آمده اند.

باتوجه به مفاد قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و قانون بودجه سال جاری، بانک مرکزی علی‌رغم محدودیت منابع قرض‌الحسنه شبکه بانکی، بر اولویت پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری و همچنین لزوم تسریع و تسهیل آن تأکید داشته است.

بانک مسکن کهگیلویه و بویراحمد ۳۳۸ فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرد

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این بانک ۳۳۸ فقره تسهیلات فرزندآوری به میزان ۱۵۷ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال پرداخت کرده است.

محمد اکبری اظهار داشت: از مجموع ۴۸۰فقره وام پیش بینی شده فرزند آوری در این بانک تاکنون ۳۳۸فقره پرداخت شده و ۱۴۲ متقاضی در انتظار معرفی به شعب هستند.

وی افزود: نسبت تسهیلاتی که برای وام فرزندآوری پرداخت شده به کل متقاضیان ۷۰ درصد است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این بانک در زمینه پرداخت تسهیلات فرزند آوری که یکی از سیاست های اصلی دولت بوده جزو بانک های برتر است.

اکبری ابراز داشت: سال گذشته ۷۳۸ فقره کسانی بوده اند که برای دریافت تسهیلات ازدواج معرفی شده اند و از این تعداد هر متقاضی که پرونده اش کامل شده وام را دریافت کرده است.

وی اضافه کرد: پرونده ۶۱۳ نفر کامل شد و تسهیلات را دریافت کردند.

اکبری ادامه داد: به معنای آن که ۱۰۰ درصد کسانی که پرونده خود را تکمیل کرده بودند تسهیلات ازدواج را دریافت کردند.

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: ۱۲۵ متقاضی دیگر مراجعه نکرده و یا به دلایل مختلف تشکیل پرونده نداده اند.

اکبری تاکید کرد: سال جاری ۱۹۷ نفر کل معرفی شدگان به شعبه برای دریافت تسهیلات ازدواج بوده اند.

وی بیان کرد: از این تعداد ۲۱ نفر مراجعه نکرده و یا به دلایل مختلف تشکیل پرونده شان انجام نشده است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: از ۱۷۶ نفر باقیمانده ۱۶۵ وام را دریافت کرده و ۱۱ نفر دیگر در حال تکمیل مدارک و یا منتظر اند وام شان پرداخت شود.

اکبری تصریح کرد: عملکرد بانک در سال گذشته برای پرداخت تسهیلات ازدواج ۱۰۰ درصد بوده و در سال جاری نیز همه کسانی که تشکیل پرونده داده اند ۹۴ درصد پرداخت شده است.

اکبری تصریح کرد: عملکرد بانک در سال گذشته برای پرداخت تسهیلات ازدواج ۱۰۰ درصد بوده و در سال جاری نیز همه کسانی که تشکیل پرونده داده اند ۹۴ درصد پرداخت شده است.

مدیر شعب بانک مسکن در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بانک مسکن استان در پرداخت تسهیلات دیگر همچون ازدواج، فرزند آوری، اشتغال و سایر تسهیلات فعال بوده و اکثر تسهیلات را جذب کرده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=56831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.