• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
3

بانک قرض‌الحسنه نگاهی تخصصی به شرکت‌ها دارد

  • کد خبر : 51654
  • 19 مرداد 1401 - 14:32
بانک قرض‌الحسنه نگاهی تخصصی به شرکت‌ها دارد

رئیس اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار گفت: نگرش بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به شرکت‌های فعال کشور ‏حمایتی و تخصصی است و رسیدگی به امور کارکنان شرکت‌های فعال کشور و تسهیل در ارائه خدمات بانکی در اولویت اهداف بانک قرار دارد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، «علی مجیدی» رئیس اداره کل نوآوری، بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار، به همراه «حسام‌الدین اسعدی» مدیر شعب استان کردستان با مدیران شرکت حمل و نقل بین‌المللی خلیج فارس دیدار کردند.
مجیدی با اشاره به جایگاه شرکت حمل و ‌نقل بین‌المللی خلیج فارس بیان داشت: مجموعه کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در کشور تلاش می‌کنند متناسب با نیاز ‏شرکت‌ها، خدمات نوین بانکی را با کمترین کارمزد ارائه کنند.
وی اظهار داشت: رسیدگی به امور کارکنان شرکت‌های فعال کشور و تسهیل در ارائه خدمات بانکی در اولویت اهداف بانک قرار دارد.
در ادامه جلسه مدیر شعب بانک در استان کردستان گفت: نگرش بانک قرض الحسنه مهر ایران به شرکت‌های فعال کشور نگاهی ‏حمایتی و تخصصی است و با توجه به نقش و جایگاه صنعت استراتژیک حمل و نقل در ارزآوری و توسعه اقتصادی کشور، ‏همکاری با فعالان این صنعت برای بانک مهر ایران مایه غرور و افتخار است.
اسعدی ابراز امیدواری کرد دیدار و گفت‌وگو با مدیران ارشد این ‏شرکت‌ به نقطه عطف توسعه بیش از پیش این همکاری‌ها تبدیل شود.‏

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=51654

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.