• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جمع پرتراکنش‌ترین بانک‌های کشور قرار گرفت

  • کد خبر : 67470
  • 19 فروردین 1402 - 16:09
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در جمع پرتراکنش‌ترین بانک‌های کشور قرار گرفت

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از منظر شاخص‌های مختلفی همچون تعداد و مبلغ تراکنش‌های پذیرندگی کارت در جمع ۱۰ بانک نخست کشور قرار گرفت.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، شرکت شبکه الکترونیکی پرداخت کارت (شاپرک) در آخرین گزارش خود مربوط به اسفند ۱۴۰۱ به ارائه آمارهای مختلفی درباره سهم هر یک از بانک‌های کشور از تراکنش‌های صادرکنندگی و پذیرندگی کارت پرداخته است.
بر اساس این گزارش، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۴ درصد تعداد تراکنش‌های پذیرندگی را کسب کرده است. همچنین این بانک از نظر مبلغی نیز بیش از ۳ درصد تراکنش‌های پذیرندگی شبکه بانکی را به خود اختصاص داده است. این بانک از منظر هر ۲ شاخص یاد شده در جمع ۱۰ بانک بزرگ کشور قرار گرفته است.
گفتنی است بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اسفند ماه سال گذشته سهمی بیش از ۲.۵ درصد کارت‌های برداشت شبکه بانکی و بیش از ۳ درصد کارت هدیه و بن‌کارت‌های صادر شده را از بازار به دست آورده است.
مجموع تعداد تراکنش‌های صادر شده و پذیرش شده بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در اسفند سال گذشته به بیش از ۲۸۶هزار مورد رسیده است. همچنین گردش مالی ناشی از حضور در شبکه الکترونیکی پرداخت برای بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۷۷۷هزار میلیارد ریال بوده است. این بانک از منظر ۲ شاخص مذکور نیز جزو ۱۰ بانک نخست کشور است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67470

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.