• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برنده جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی شد

  • کد خبر : 65349
  • 07 اسفند 1401 - 11:34
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برنده جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی شد

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌علت اقدامات گسترده و نوآورانه در حوزه مسئولیت اجتماعی، در دومین جشنواره ملی مردم‌داری به‌عنوان منتخب جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی شناخته شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، نوزدهمین کنفرانس بین‌المللی روابط عمومی ایران و دومین جشنواره ملی مردم‌داری با سخنرانی استادان و صاحب‌نظران حوزه روابط عمومی و ارتباطات و حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و پژوهشگران عرصه روابط عمومی در مرکز همایش‌های سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد.
در دومین جشنواره ملی مردم‌داری که به همت انجمن متخصصان روابط عمومی برگزار شد، از اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران به‌عنوان منتخب جایزه مدیریت مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران اقدامات گسترده‌ای را در حوزه مسئولیت اجتماعی انجام داده که برخی از آن‌ها همچون صرف منابع حاصل از دریافت وجه التزام در حوزه عام‌المنفعه و خرید ۲۵هزار اقلام بهداشتی و درمانی برای مبارزه با کرونا به ارزش ۳۰۰ میلیارد ریال و همچنین بیمه حوادث ۵۰۰هزار خانه روستایی در سطح ۳ استان محروم برای نخستین بار در سطح کشور و شبکه بانکی انجام شده است.
نخستین و بزرگترین بانک قرض‌الحسنه کشور همچنین در بیمه حوادث ۵میلیون و ۳۰۰هزار خانه روستایی سراسر کشور نیز مشارکت داشته و ۱۰۰ باب واحد مسکونی برای آسیب‌دیدگان از سیل ساخته است.
مشارکت در ساخت یک بیمارستان ۳۰۰ تخت خوابه بیماران اعصاب و روان، ساخت و بازسازی ۳ خانه بهداشت و ۵ مدرسه در مناطق محروم و آسیب‌دیده از زلزله، توزیع بیش از ۳۰۰‌هزار قلم وسایل آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم کشور، مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد (بیش از ۱۰۰ نفر) و حمایت از اشتغال آن‌ها با پرداخت وام قرض‌الحسنه بخش دیگری از فعالیت‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در حوزه مسئولیت اجتماعی است.
افزون بر این، بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بیش از ۵۰هزار فقره وام قرض‌الحسنه معادل۱۴۰۰ میلیارد ریال به زنان سرپرست خانوار پرداخت کرده و در تأمین ۱۰۰۰ سری جهیزیه برای مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) مشارکت داشته است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=65349

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.