• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با «سفرکارت» گردشگری را رونق می‌دهد

  • کد خبر : 68785
  • 15 اردیبهشت 1402 - 18:18
بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با «سفرکارت» گردشگری را رونق می‌دهد

مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از صدور «سفرکارت» ویژه این بانک در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: توسعه گردشگری، رونق کسب‌وکارهای خرد و کلان، توسعه هتلداری و مناطق تفریحی با همکاری مشترک بین مناطق آزاد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رقم می‌خورد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و امور مشتریان بانک قرض ‏الحسنه مهر ایران، دکتر «سید سعید شمسی‌نژاد» مدیرعامل بانک قرض‏الحسنه مهر ایران با «عیسی فرهادی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در ابتدای این جلسه مدیرعامل بانک قرض‏الحسنه مهر ایران اظهار داشت: مناطق آزاد ظرفیت بالایی برای سرمایه‌گذاری‌های کلان و بلندمدت دارند.
وی تصریح کرد: انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بانک قرض‏الحسنه مهر ایران با منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، آغازی از فصل مشترک همکاری‏ها با مناطق آزاد در بخش‌های مختلف تجاری، اقتصادی و صنعتی در کشور است.
مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با بیان اینکه پیمان همکاری با منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی، پایلوت بسیار موفقی در راستای توسعه روابط با مناطق آزاد است، افزود: توسعه کسب‌وکارهای خرد و کلان با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی در گیلان رقم خواهد خورد.
شمسی‌نژاد با اشاره به ظرفیت‌های ارزشمند منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی در بخش‌های مختلف از صدور «سفرکارت» ویژه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: توسعه گردشگری، رونق کسب‌وکارهای خرد و کلان، توسعه هتلداری و مناطق تفریحی با همکاری مشترک بین مناطق آزاد و بانک قرض‌الحسنه مهر ایران رقم می‌خورد.
در ادامه این دیدار «عیسی فرهادی» رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی با بیان اینکه بانکداری اسلامی مطالبه اصلی مردم است، اظهار کرد: بانک‌ها باید سرمایه‌های مردم را در راستای ایجاد رفاه اجتماعی برای آن‌ها مصرف کنند.
فرهادی با اشاره به عملکرد خوب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در راستای حل مشکلات مردم، افزود: اقدامات بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در سال های اخیر منجر به اعتمادسازی نسبت به این بانک شده است.
وی اظهار داشت: طراحی و صدور انواع کارت‌های بانکی از جمله «سفرکارت» در صدر همکاری‌های دوجانبه قرار دارد.
فرهادی تصریح کرد: این تفاهم‌نامه جهت توسعه همکاری‌های مشترک در چارچوب مقررات قانونی، استفاده از ظرفیت‌ها و قابلیت‌های متقابل به منظور توسعه همکاری‌های مشترک و تأمین منابع مالی لازم در راستای ارائه خدمات تفریحی، مسافرتی در منطقه آزاد انزلی در چارچوب ضوابط و دستورالعمل‌های جاری مناطق آزاد امضا شد.
رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی انزلی یادآور شد: تقویت همکاری جهت آگاهی‌بخشی فعالیت‌های حوزه گردشگری و استفاده از خدمات تفریحی و مسافرتی طبق فعالیت‌های قانونی مناطق سازمان‌های مناطق آزاد در این تفاهم نامه لحاظ شده است.
شایان ذکر است در این جلسه دکتر «روح‌الله قاسمیان» مشاور مدیرعامل و رئیس اداره کل روابط عمومی و امور مشتریان، «احسان غلامی» رئیس اداره کل بازاریابی و توسعه کسب‌و‌کار و «محمدرضا نجفی شعاع» مدیر شعب بانک در استان گیلان نیز حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68785

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.