• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بانک شهر جای خود را در خانواده مدیریت شهری تعریف کرده است

  • کد خبر : 68513
  • 10 اردیبهشت 1402 - 13:18
بانک شهر جای خود را در خانواده مدیریت شهری تعریف کرده است

رئیس شورای عالی استان ها گفت: سهم بانک شهر در پازل اقدامات شهری بیش از پیش است، چراکه مدیران بانک، دلسوزانه پای کار هستند و امیدواری زیاد داریم که روابط و همکاری ها و پیشرفت امور شکل بگیرد.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک شهر، پرویز سروری در مورد نقش بانک شهر به عنوان یک بانک تخصصی در حل معضلات کلانشهرها، گفت: در گذشته خلا یک بانک همسو وجود داشت، به گونه ای که بسیاری از پروژه های شهری قابلیت اجرایی شدن، پیدا نمی کردند چراکه تامین منابع مورد نیاز اجرای پروژه ها از توان شهرداری ها خارج بود و بانک ها نیز به دلیل عدم آشنایی با مدیریت شهری این منابع را در اختیار مدیران شهری، قرار نمی دادند.
وی افزود: اما امروز با ایجاد بانکی آشنا با مسائل و پیچیدگی های مدیریت شهری، شاهد هستیم که افتتاح بسیاری از پروژه های بزرگ و تاثیر گذار بر زندگی مردم که موجب رضایت آنهاست تنها از طریق کمک های بانک شهر ممکن شده و سهم این بانک در پیشبرد پروژه های اثرگذار بر زندگی مردم کاملا محسوس است.
رئیس شورای عالی استان ها با بیان اینکه بانک شهر جای خود را در خانواده مدیریت شهری تعریف کرده است، افزود: این بانک می بایست هر موفقیت مدیریت شهری را موفقیت خود دانسته و همچون بازی های مهم فوتبال که می گویند اصحاب رسانه به خصوص صداوسیما یار دوازدهم تیم ملی فوتبال است، باید بگویم که بانک شهر نیز یار دوازدهم مدیریت شهری است و قطعا در آینده شاهد هم افزایی و هماهنگی بیشتر میان مدیریت شهری و بانک شهر خواهیم بود.
سروری در مورد همکاری مدیریت شهری در دوره جدید با بانک شهر نیز با تاکید بر اینکه هماهنگی بانک و مدیریت شهری یک جاده دو طرفه است،یعنی مدیریت شهری از جمله شهرداری ها می بایست نسبت به بانک شهر احساس وظیفه کنند، افزود: همچنین بانک شهر باید شهرداری ها را قسمتی از وجود خود بداند.
وی ادامه داد: متاسفانه در دوره قبلی مدیریت شهری این رابطه به هم خورده بود و یا حداقل تضعیف شده بود اما از روزی که مدیریت جدید شهری شروع به کار کرد، شعارش این بود که برای استمرار پیش برنده در شهر نیازمند تعاملات دو جانبه با بانک شهر هستیم و باید به گونه ای عمل کنیم که بانک بتواند ارتقا یافته و گام های موثرتری در پیشبرد اهداف خود بردارد .
سروری گفت: مطمئن هستم که بهترین تعاملات مدیریت شهری و بانک شهر در این دوره تبلور پیدا می کند چراکه هر دومجموعه، مدیران درجه یکی دارند که کاملا انگیزه کافی برای ارتقا تعاملات و ارتباطات در راستای همکاری برای شهر دارندو نکته قابل اعتنا است و باید توسعه یابد.
نایب رئیس شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه طبیعی ترین دغدغه کلانشهر تهران و سایر کلانشهرها، مسئله حمل ونقل است چراکه حل بسیاری از مشکلات کلانشهرها همچون آلودگی هوا، ترافیک و… در گرو توسعه حمل ونقل عمومی است، افزود: حمایت بانک شهر در یک دوره ای موجب رخ دادن اتفاقات طلایی در حوزه حمل ونقل عمومی شد و اخیرا نیز شاهد بودید که افتتاح ایستگاه های مترو با سرعت آغاز شده است. همه این اتفاقات سهم بانک شهر در پازل اقدامات شهری را بیشتر می کند چراکه مدیران بانک، دلسوزانه پای کار هستند و امیدواری زیاد داریم که روابط و همکاری ها و پیشرفت امور شکل بگیرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=68513

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.