• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

بانک دی به تاکسی‌های کیش تسهیلات نوسازی می‌دهد

  • کد خبر : 28282
  • 08 آبان 1400 - 18:42
بانک دی به تاکسی‌های کیش تسهیلات نوسازی می‌دهد

براساس مذاکرات انجام‌شده میان بانک دی و جامعه تاکسیرانی کیش، رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی جزیره کیش می‌توانند تسهیلات نوسازی تاکسی‌های خود را از این بانک دریافت کنند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط‌عمومی بانک دی، در حاشیه نمایشگاه نفت، گاز، پتروشیمی و انرژی‌های تجدید پذیر در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که در جزیره کیش برگزار شد، نادر حسن‌پور، معاون بین‌الملل بانک دی و علیخانی، رئیس جامعه تاکسیرانی کیش و خدایی، مالک آژانس تاکسیرانی توسن و کرانه با یکدیگر دیدار کردند.
در این دیدار رئیس جامعه تاکسیرانی کیش با بیان اینکه ۱۲۰۰ راننده در جزیره کیش مشغول به کار هستند، گفت: با توجه به ممنوعیت واردات خودرو، در حال حاضر ناوگان خودروهای عمومی جزیره دچار فرسودگی شده است.
وی با اشاره به اینکه عمر خودرو در جزیره کیش در ناوگان عمومی حداکثر هشت سال است، گفت: بسیاری از خودروهای موجود نیازمند تجهیزات و تعمیرات بوده و رانندگان برای تأمین هزینه‌های تعمیر یا تعویض خودرو خود نیازمند تسهیلات هستند.
در این جلسه، معاون بین‌الملل بانک دی با بیان اینکه بانک آمادگی دارد برای رفع این مشکل همکاری لازم را داشته باشد، گفت: ما تلاش خواهیم کرد با فراهم آوردن شرایط و تسهیل در ارائه جانشین‌های قانونی برای رفع مشکل ضامن رانندگان، نیاز آنان به تسهیلات برای نوسازی ناوگان عمومی جزیره کیش را برطرف کنیم.
در این دیدار متن تفاهم‌نامه اولیه برای اعطای وام به رانندگان ناوگان عمومی کیش بین طرفین رد و بدل شد و مقرر شد به‌زودی اعطای تسهیلات به رانندگان کیش آغاز شود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=28282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.