• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

بانک توسعه تعاون از ظرفیت‌های درخشانی در عرصه تحقق بانکداری دیجیتال برخوردار است

  • کد خبر : 7133
  • 23 دی 1399 - 19:25
بانک توسعه تعاون از ظرفیت‌های درخشانی در عرصه تحقق بانکداری دیجیتال برخوردار است

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با حضور در ششمین نمایشگاه تراکنش ایران، رویکردهای نوآورانه این بانک را در زمینه تحقق بانکداری و پرداخت الکترونیکی تشریح کرد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان در حاشیه برگزاری این نمایشگاه در خصوص رویکردهای بانک توسعه تعاون در زمینه توسعه بانکداری دیجیتال گفت: بانک توسعه تعاون بانکی چابک و جوان است و از ظرفیت‌های فناوری و زیرساختی مناسب در زمینه بانکداری دیجیتال برخوردار است.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون با اشاره به اینکه تحول در عرصه بانکداری و تحقق بانکداری دیجیتال در صنعت بانکداری امروز کشور یک ضرورت است و نه یک انتخاب یا رجحان، بیان داشت: بانکداری دیجیتال ضرورتی است که باید در مدل کسب‌وکاری بانک‌ها محقق شود تا نتایج و اثرات ارزشمند آن در عمل بروز داشته باشد.

وی همچنین تأکید کرد: تحول دیجیتال به عنوان یک اصل مهم در بانک توسعه تعاون در حال پیگیری است و بسیاری از فعالیت‌ها و مأموریت‌های توسعه‌ای و اجتماعی بانک در آن به تصویر درآمده است.

گفتنی است در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه که با حضور معمارنژاد، معاون بیمه و بانک وزیر امور اقتصادی و دارایی و مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی برگزار شد، مدیرعامل بانک توسعه تعاون در جمع هیئتی از مدیران عامل بانکهای دولتی و خصوصی و مؤسسات مالی کشور از تعدادی از مدیران مؤثر در صنعت بانکداری تقدیر کرد و لوح نکوداشت پیشکسوتان و چهره‌های ماندگار و مدیران مؤثر بانکداری و پرداخت الکترونیکی نیز به دست مهدیان توشیح شد.

لازم به ذکر است که سید باقر فتاحی رئیس هیات مدیره و عباس نجفی و امیر هوشنگ عصارزاده به عنوان اعضای هیات مدیره بانک توسعه تعاون و همچنین سعید معادی معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون نیز از مدعوین این مراسم بودند که در این نشست حضور یافتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7133

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.