• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
3

بانک توسعه تعاون از ابتدای سال ۳۸۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است

  • کد خبر : 31093
  • 07 آذر 1400 - 16:19
بانک توسعه تعاون از ابتدای سال ۳۸۰۰ میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است

مدیر عامل بانک توسعه تعاون از پرداخت ۳۸۰۰ میلیارد ریال قرض الحسنه ازدواج جوانان طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری خبر داد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، حجت اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون اظهار داشت: پرداخت قرض الحسنه ازدواج جوانان از مهمترین تکالیف بانک توسعه تعاون است که بانک آن را فراتر از تکلیف، بلکه به عنوان مسئولیت اجتماعی و رویکردی تسهیلی برای آسان‌سازی ازدواج جوانان دنبال می‌کند.
وی افزود: تسریع در فرآیند ثبت نام زوجین، راهنمایی، آسان گیری در تکمیل مدارک مورد نیاز همواره در دستور کار بوده است و شعب بانک حداکثر اهتمام مساعدت را در ارائه این خدمت اعتباری به ذینفعان در نظر دارند.
مهدیان خاطر نشان کرد: ۴۴۶۷ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج جوانان به میزان ۳۸۰۰ میلیارد ریال طی هشت ماهه ابتدایی سال جاری رداخت گردیده است و ۱۴۶۹ نفر نیز در صف انتظار قرار دارند.
مدیر عامل بانک توسعه تعاون گفت: بانک مرکزی مدیریت دقیق و هدفمندی بر نحوه پرداخت تسهیلات تکلیفی دارد و شبکه بانکی نیز ملزم به پاسخگویی شفاف و ارائه عملکرد هستند. در خصوص وام ازدواج نیز بانک توسعه تعاون با چینش فرآیندی منسجم و سازماندهی ارکان مرتبط، به صورت ماهیانه درخواست‌های ارائه شده در سامانه را با راهنمایی متقاضیان، به مرحله پرداخت می‌رساند و در مقام پاسخ نیز به طور منظم تعداد و ارزش وام پرداختی و تعداد نفرات در صف انتظار را اعلام می‌نمایند.
گفتنی است تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌ها در سال جاری مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال با دوره بازپرداخت ده ساله است. این تسهیلات برای زوج‌های زیر ۲۵ سال و زوجه‌های زیر ۲۳ سال یکصد میلیارد ریال است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=31093

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.