• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بانک تجارت الگوی مناسب برای دیگر سازمان ها در ترویج فرهنگ علوی

  • کد خبر : 36340
  • 02 بهمن 1400 - 15:19
بانک تجارت الگوی مناسب برای دیگر سازمان ها در ترویج فرهنگ علوی

آیت‌الله صدیقی دبیر کل بنیاد بین‌المللی غدیر اقدامات بانک تجارت را در ترویج شعائر و آموزه‌های دینی ارزشمند دانست.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی، دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با حضور در جلسه شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی بانک تجارت به سخنرانی پرداخت.

آیت‌الله صدیقی در این جلسه که با حضور اعضای هیات مدیره بانک و اعضای هیات مدیره این بنیاد برگزار شد، ضمن بیان احادیثی در مقام و منزلت امیرالمومنین علی علیه‌السلام، مردم ایران اسلامی را محب و دوستدار ولایت این حضرت دانست و اظهار داشت: اصول فرهنگی و اعتقادات ولایی سرمایه و گنج بی‌بدیلی است که نمی‌توان آن را با هیچ معیار دنیوی معاوضه کرد و شما به عنوان پیروان ولایت باید قدر و ارزش این اعتقاد و محبت را بدانید.

دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر با اشاره به اقدامات و خدمات بانک تجارت در ترویج فرهنگ علوی گفت: مجموعه اقدامات این بانک تحت پوشش و هدایت شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی آثار و برکات ارزشمندی داشته و شما می‌توانید الگوی بسیاری از دیگر سازمان‌ها در ترویج فرهنگ علوی و شعائر دینی باشید.

آیت‌الله صدیقی در پایان این مراسم ضمن اعطای حکم انتصاب دکتر هادی اخلاقی به‌عنوان ریاست نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در بانک تجارت و ابراهیم کاظم‌پور به‌عنوان دبیر این نمایندگی برای ایشان در مسیر ترویج فرهنگ غدیر و محبت ولایت امیرالمومنین آرزوی توفیق کرد.

دکتر اخلاقی مدیرعامل بانک نیز در این جلسه با بیان اینکه مجموعه ۲۰ هزار پرسنل بانک تجارت در بخش ستاد و ۱۲۵۸ شعبه این بانک در سراسر کشور در جبهه اقتصادی خدمتگزار عموم مردم و هموطنان هستند گفت: رهنمودهای حضرت آیت‌الله صدیقی و مجموعه سیاست‌های بنیاد بین‌المللی غدیر چراغ راه ما در راستای شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی است و امیدواریم در این مسیر رهروان خوبی باشیم.

مدیرعامل با اشاره به اینکه بانک تجارت مجموعه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی خود را با هدف هم‌افزایی و تمرکز در اقدامات، در شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی متمرکز کرده است افزود: اعضای این شورا با برگزاری منظم جلسات ضمن انجام سیاست‌گذاری مناسب در راستای بهینه‌سازی اقدامات دینی و فرهنگی در تلاش هستند در چارچوب ارزش‌های اسلامی چهره نیک و موجهی از مجموعه بانک تجارت در اجتماع به نمایش گذاشته شود.

سردار ظریف منش مدیرعامل بنیاد بین‌المللی غدیر نیز در این جلسه با بیان اینکه از مجموعه بانک تجارت همواره گزارش‌های پرباری در زمینه ترویج فرهنگ غدیر و ارزش‌های اسلامی دریافت کرده‌ایم گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر یک بنیاد فراملی و مردم نهاد است که هدف خود را ترویج و تبیین فلسفه غدیر قرار داده و مجموعه دستگاه‌ها و سازمان‌های کشور از جمله بانک تجارت در این مسیر همکاری خوبی را با این بنیاد به عمل آورده‌اند.

کاظم‌پور دبیر نمایندگی بنیاد بین‌المللی غدیر در بانک تجارت نیز در این مراسم به تشریح اقدامات شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی بانک و کارکنان بانک تجارت از جمله مشارکت در آزادسازی زندانیان دیه و جرایم غیرعمد، مشارکت در ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در حرم حضرت علی ابن ابیطالب، برگزاری یادواره دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و برپایی موکب پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در دی ماه سال جاری پرداخت.

در این مراسم کی لانی، ترک تبریزی و اشرف نژاد رئیس، نایب رئیس و عضو هیات مدیره، حجت‌الاسلام میرلوحی عضو هیات مدیره بنیاد بین‌المللی غدیر و عضو هیات علمی دانشگاه امام صادق و اعضای شورای فرهنگی و ترویج شعائر دینی حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=36340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.