• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون طی ۹ ماه نخست امسال در استان یزد پرداخت شد

  • کد خبر : 7930
  • 05 بهمن 1399 - 19:24
بالغ بر ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط بانک توسعه تعاون طی ۹ ماه نخست امسال در استان یزد پرداخت شد

معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون، در سفر به استان یزد تأمین سرمایه کارآفرینان و مراکز تولیدی را از اهداف این بانک دانست و افزود: به منظور ایجاد و توسعه اشتغال و در راستای تحقق شعار سال، بانک توسعه تعاون در ۹ ماهه نخست سال جاری بیش از ۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات اثربخش به عموم مشتریان، پرداخت کرده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، سعید معادی در جلسه بررسی عملکرد شعب تابعه استان یزد با اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های استان یزد در حوزه صنعت، معدن و خدمات گفت: ظرفیت‌های اقلیمی و آمایشی، موقعیت جغرافیایی و وجود صنایع و معادن مختلف در این منطقه، استان یزد را به مکانی مستعد برای تجمیع سرمایه‌ها در بخش تعاون تبدیل کرده است که تلاش همکاران ما در این استان در راستای بهره‌گیری از این ظرفیت مهم و فراهم‌سازی امکانات و خدمات بانکی مطلوب‌تر برای بخش تعاون است.

معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون، تفکر مالی مبتنی بر تحلیل ترازنامه‌ای شعب استان را راهکار مناسب برای مدیریت بهینه و حاکمیت انضباط مالی در شعب دانست و خاطرنشان کرد: استان یزد در حوزه تخصیص منابع و پرداخت تسهیلات عملکردهای مثبت و مؤثری داشته است که کسب عناوین برتر در حوزه تسهیلات اشتغالزایی روستایی و تسهیلات تکلیفی گواه این مدعاست.

معادی روند روبه رشد شعب این بانک در استان یزد به ویژه طی دو سال اخیر را ماحصل تلاش و همت جمعی همکاران دانست و بر ضرورت استمرار آن تأکید کرد.

وی در این جلسه با تقدیر از عملکرد چشمگیر و اثربخش بانک توسعه تعاون استان یزد در طرح‌های اشتغالزایی روستای و عشایری تصریح کرد: مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان یزد با کسب آماری بالغ بر ۱۵۱ درصد، رتبه نخست کشور را به لحاظ نسبت پرداختی به سهمیه ابلاغی در پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری، از آن خود کرده است.

معادی به تسهیلات بند “الف” تبصره ۱۸ قانون بودجه کشور در سال گذشته و تبدیل سرفصل مذکور به ماده ۵۲ اشاره و تأکید کرد: با توجه به صنعتی بودن استان یزد کسب رتبه دوم کشور در پرداخت تسهیلات در شاخه صنعت و معدن و رتبه سوم در پرداخت تسهیلات در حوزه کشاورزی، نشان از تخصیص درست و مطلوب منابع مالی بانک توسعه تعاون در این استان دارد.

معاون امور استان‌ها و بازاریابی بانک توسعه تعاون، در بخش دیگری از سفر دوروزه به استان یزد از چند کارخانه و طرح تولیدی و صنعتی استان ازجمله شرکت آهک نگین سپید ایساتیس، گروه صنعتی بازرگانی لیلیان بافت یزد، مجموعه کارخانجات آرمان سلولز یزد، مجموعه هتل و رستوران‌های نگین و عمارت وکیل یزد بازدید کرد.

معادی در این بازدیدها با تأکید بر اینکه نقش تسهیل گری بانک توسعه تعاون در طرح‌های توسعه‌ای و اشتغالزایی، نتیجه عملگرا بودن این بانک است، تصریح کرد: تعامل و همکاری‌های گسترده بین بانک توسعه تعاون و بنگاه‌های خرد و کلان تولیدی و خدماتی، نشان از هدف‌گذاری صحیح این بانک دولتی در توسعه بنگاه‌های اقتصادی کشور است.

گفتنی است در این سفر دوروزه، مدیر امور استان‌ها و شعب، مدیر امور اعتباری و سرمایه‌گذاری و رئیس اداره کل بازاریابی و ارتباط با مشتریان بانک، معاون مدیرعامل را همراهی نمودند

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7930

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.