• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه استان مازندران

  • کد خبر : 66644
  • 24 اسفند 1401 - 14:34
بازید مدیرعامل بیمه سرمد از شعبه استان مازندران

مدیرعامل شرکت بیمه سرمد در سفر به استان مازندران و در ادامه بازدیدهای خود از واحدهای شرکت، از شعبه شرکت بیمه سرمد در این استان دیدن کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، سیدمحمدمهدی بهشتی‌نژاد در این بازدید،  با مدیران و کارشناسان شعبه مازندران دیدار و گفت‌وگو کرد.

مدیرعامل بیمه سرمد با اشاره به این نکته که سهامدار اصلی این شرکت بیمه، بانک صادرات ایران و زیرمجموعه‌های آن است، گفت: سهامداری بانک صادرات ایران، برای بیمه سرمد ظرفیت بزرگی ایجاد کرده است و ما باید از این ظرفیت در جهت رشد شرکت بهترین بهره را ببریم و در شان این مجموعه بزرگ اقتصادی کشور عمل کنیم.

وی افزود: باید به ظرفیت و جایگاه خود آگاه باشیم و تمام تلاش خود را به کار ببندیم و با عبور از چالش‌های گذشته، با انرژی مضاعف و امید دوچندان به اهداف خود دست پیدا کنیم که البته با تدابیری که اندیشیده شده است خوشبختانه این اتفاق، به‌زودی رقم خواهد خورد.

بهشتی‌نژاد همچنین به عملکرد شعبه استان مازندران اشاره کرد و گفت: این شعبه عملکرد خوبی دارد اما انتظار این است که  متناسب با موفقیت‌های بیمه سرمد، خود را ارتقا دهد  و از ظرفیت‌های سهامداران و مشتریان حقوقی بزرگ شرکت، حداکثر استفاده را ببرد.

وی در عین حال با تبریک پیشاپیش سال نو خورشیدی به تمامی کارکنان بیمه سرمد در استان مازندران اظهار امیدواری کرد که این شعبه در سال آینده فراتر از انتظار ظاهر شود و عملکردی به مراتب بهتر از سال جاری را به ثبت برساند.

حضور مدیرعامل بیمه سرمد در مراسم معارفه سرپرست جدید بانک صادرات استان مازندران

مدیرعامل بیمه سرمد در سفر به استان مازندران، در مراسم معارفه سرپرست جدید بانک صادرات استان نیز حضور یافت.

در این مراسم که با حضور  دکتر سید ضیا ایمانی، دکترایرج نیک اختر عضو هیات مدیره بانک صادرات ایران، سید محمد مهدی بهشتی نژاد و کامبیز قنبری مدیر شعبه بیمه سرمد در استان مازندران برپا شد، آقای ابراهیم رمضانی سرپرست جدید بانک صادرات استان، حکم خود را از دکتر ایمانی، مدیرعامل بانک صادرات ایران دریافت کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=66644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.