• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بازدید نخبگان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از صندوق قرض الحسنه شاهد

  • کد خبر : 52427
  • 31 مرداد 1401 - 9:27
بازدید نخبگان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از صندوق قرض الحسنه شاهد

نخبگان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان دبیرستان دوره دوم علامه حلّی ۱۰ از صندوق قرض الحسنه شاهد بازدید و با دکتر اسلام کریمی مدیرعامل مجموعه دیدار کردند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از  روابط عمومی، تعدادی از نخبگان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان دبیرستان دوره دوم علامه حلّی ۱۰ جهت آشنایی با چگونگی فرآیندهای خدمات رسانی صندوق قرض الحسنه شاهد به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر از این مجموعه بازدید کردند و در نشستی صمیمانه با دکتر اسلام کریمی مدیرعامل و نائب رییس هیئت مدیره به گفت و شنود پرداختند.

در این نشست که تعدادی از نفرات برتر کنکور سراسری و المپیاد کشوری اقتصاد حضور داشتند، دکتر کریمی به تشریح فرآیندها، چگونگی ارائه خدمات و پروژه دورنمای صندوق قرض الحسنه شاهد اشاره کرد.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد مهمترین عامل موفقیت سازمان ها را منابع انسانی عنوان و اظهار کرد: در تمامی سازمان های موفق نقش منابع انسانی بی نظیر و بسیار تاثیرگذار است، به همین دلیل ما نیز در صندوق قرض الحسنه شاهد با توجه ویژه به همکارانمان در بخش های مختلف مسیر خدمات رسانی به جامعه هدف را هموار کرده ایم.

دکتر اسلام کریمی یکی دیگر از عوامل موفقیت را شفاف سازی در سازمان ها بیان داشت و افزود: صندوق قرض الحسنه شاهد طی سال های اخیر سعی کرده است با تشکیل یک اتاق شیشه ای تمامی رویدادها را به سمع و نظر جامعه برساند زیرا با این اقدام می توان مسیر رشد و تعالی سازمانی را هموار کرد.

نائب رییس هیئت مدیره صندوق قرض الحسنه شاهد در ادامه به نخبگان حاضر در جلسه توصیه کرد در کنار فراگیری علم به مباحث انسانی و اخلاقی هم توجه ویژه داشته باشند تا بتوانند در آینده این کشور نقش تاثیرگذارتری را ایفا کنند.

مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، جوانان به ویژه نخبگان کشور عزیرمان را موتورهای مولد حرکت رو به جلو و رشد همه جانبه ایران اسلامی عنوان کرد که با نگاه عمیق به موضوعات و بهره گیری از علم می توانند تاثیرات شگرفی در آینده کشور بگذارند.

در ادامه نشست نخبگان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان دبیرستان دوره دوم علامه حلّی ۱۰ به بیان سوالات، نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و دکتر اسلام کریمی در فضایی کاملاً صمیمانه پاسخگوی این گروه از آینده سازان ایران اسلامی بود.

نخبگان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان دبیرستان دوره دوم علامه حلّی ۱۰ پیش از حضور در نشست با مدیرعامل صندوق قرض الحسنه شاهد، در بدو ورود به مجموعه مورد استقبال رییس روابط عمومی و همکاران پشتیبانی قرار گرفتند، سپس بازدیدی از بخش های مختلف داشته و با ماهیت صندوق، ظرفیت های موجود و همچنین فرآیندهای ارائه خدمات به خانواده های معظم و معزز شاهد و ایثارگر آشنا شدند.

از جمله بخش های مورد اشاره در بازدید نخبگان از صندوق قرض الحسنه شاهد می توان به حضور در مدیریت اعتبارات، مدیریت فناوری اطلاعات و مدیریت طرح و توسعه اشاره کرد.

در ادامه می توانید تصاویر بازدید تعدادی از نخبگان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان دبیرستان دوره دوم علامه حلّی ۱۰ را مشاهده کنید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.