• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بازدید مقامات اقتصادی و سیاسی کشور از دستاوردهای بانک توسعه تعاون در وزارت مردم

  • کد خبر : 41426
  • 20 اسفند 1400 - 11:05
بازدید مقامات اقتصادی و سیاسی کشور از دستاوردهای بانک توسعه تعاون در وزارت مردم

مقامات اقتصادی و سیاسی کشور از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت مردم بازدید نمودند.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون، سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور به همراه حجت‌اله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از غرفه بانک توسعه تعاون در نمایشگاه دستاوردهای شش‌ماهه وزارت مردم بازدید کردند.
سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بانک توسعه تعاون به عنوان بانک تخصصی بخش تعاون عهده‌دار فعالیت توسعه‌ای در راستای تقویت بخش مهم اقتصاد کشور گردیده است و نقش‌آفرینی تعاونگران در صحنه‌های اقتصادی کشور با تقویت بانک توسعه تعاون میسر است.
سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در دیدار از غرفه بانک خاطر نشان کرد: حضور بانک توسعه تعاون در طرح‌های ملی و پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی طی دوره‌های اخیر مشهود بوده است و موضوع افزایش سرمایه بانک نیز از سوی مقامات ارشد دولت و مجلس پیگیری شده است.
حجت‌اله مهدیان مدیر عامل بانک توسعه تعاون خطاب به مقامات حاضر در غرفه اظهار داشت: سرمایه بانک در حال حاضر ۳۲ هزار میلیارد ریال است که برای تقویت توان تسهیلاتی بانک برای حمایت از تعاونگران و کارآفرینان، افزایش سرمایه ضروری به نظر می‌رسد.
وی افزود: بانک توسعه تعاون طی شش ماه فعالیت وزارت مردم به میزان ۱۴۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت نموده است و مصارف بانک در حال حاضر به ۳۷۰ هزار میلیارد ریال رسیده است.
مهدیان خاطر نشان کرد: تسهیلات حمایتی و تکلیفی بانک برای حمایت از اقشار کمتر برخوردار در جهت ایجاد اشتغال طی شش‌ماهه اخیر ۱۴ هزار میلیارد ریال بوده است و ۷۵۰۰ میلیارد ریال به بنگاه‌های کوچک و متوسط و ۴۸۷۰ میلیارد ریال به شرکت‌های دانش‌بنیان و ۲۱۴۰ میلیارد ریال نیز در طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری تسهیلات پرداخت شده است.
گفتنی است مدیران ارشد بانک توسعه تعاون نیز در غرفه بانک در نمایشگاه دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دوره شش‌ماهه اخیر حضور یافتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=41426

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.