• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

0

بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

  • کد خبر : 12124
  • 15 فروردین 1400 - 18:35
بازدید معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران از شرکت بیمه دی

معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شنبه ١۴ فروردین ماه ضمن بازدید از مرکز ارائه خدمات طرح جبران، با مدیران و کارکنان شرکت بیمه دی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ مهندس سعید اوحدی در این نشست ضمن تبریک سال نو، تغییر فصل را مقدمه‌ای برای احسن الحال دانست و افزود: شرکت بیمه دی در سال‌های اخیر عملکرد مطلوبی داشته و به حال خوبی رسیده است اما نباید به شرایط فعلی قانع باشیم و برای رسیدن به موفقیت‌های بیشتر تلاش کنیم تا به بهترین خودمان برسیم. ارائه خدمت به خانواده‌های شهدا و ایثارگران یک توفیق الهی است بنابراین ارتقای رضایتمندی این عزیزان با ارائه طرح‌های خلاقانه و تنوع محصول می‌تواند مؤثر واقع شود و در بازار رقابتی نیز مسیر را برای تبدیل شدن به برند محبوب مشتریان هموارتر نماید.
معاون رئیس جمهور ادامه داد: نقطه قوت شرکت بیمه دی دغدغه کارکنان آن برای خدمت رسانی به قشر معزز ایثارگری است و افزایش میزهای خدمت و مراکز طرف قرارداد در سراسر کشور برای جمع‌آوری و ارزیابی اسناد پزشکی نمونه‌ای از خدمات ارزشمند این شرکت است.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران همچنین ایجاد پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان را از برنامه‌های خلاقانه بیمه دی دانست و تصریح کرد: ایجاد پروفایل سلامت و پرونده الکترونیکی برای بیمه‌شدگان علاوه بر ارتقای سطح سلامت این عزیزان، پیشگیری و همچنین پیگیری موارد را تسریع و بهبود می‌بخشد.
مهندس محمدرضا کشاورز، مدیرعامل شرکت بیمه دی ضمن عرض خیر مقدم به رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با ارائه گزارشی از عملکرد شرکت بیمه دی پرداخت و گفت: بیمه دی سازمانی برنامه محور است که در جهت نیل به هدف تبدیل شدن به «پدیده محبوب مشتریان» تلاش می‌کند.
کشاورز در ادامه افزود: این شرکت در سال گذشته توانسته است دستاوردهای حائز اهمیتی از جمله؛ دستیابی به توانگری سطح یک شرکت‌های بیمه‌ای، کسب رتبه سودآورترین شرکت بیمه کشور، دریافت رتبه برتر در شاخص‌های فروش و بهره‌وری کل عوامل به تشخیص سازمان مدیریت صنعتی و … را کسب نماید و با اجرای برنامه‌هایی مانند ایجاد سودآوری پایدار، توسعه فروش، افزایش سرمایه، توسعه کسب و کار دیجیتال، ارتقای رضایتمندی مشتریان و …، افق‌های روشنی را پیش روی خود قرار دهد.
وی همچنین با اشاره به قرارداد بیمه درمان تکمیلی خانواده معزز شهدا و ایثارگران اذعان داشت: مجموعه بیمه دی در طول ۴ سال خدمت رسانی، با رویکرد تواضع و خضوع سعی در بهبود مستمر ارائه خدمات داشته است و در سال جدید با برنامه‌ریزی‌های انجام شده درصدد است ضمن ارتقای سلامت و بهداشت جامعه ایثارگری، به کاهش دغدغه‌های این عزیزان کمک نماید.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=12124

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.