• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید معاون استاندار و فرماندار استان یزد از غرفه فولاد آلیاژی ایران

  • کد خبر : 69152
  • 20 اردیبهشت 1402 - 9:52
بازدید معاون استاندار و فرماندار استان یزد از غرفه فولاد آلیاژی ایران

فولاد آلیاژی ایران باهدف تداوم و گسترش حضور در بازارهای صادراتی و جذب بازارهای جدید در امر فروش فولادهای آلیاژی و مخصوص با حضور فعالانه در نمایشگاه اکسپو ایران ۲۰۲۳ این روزها میزبان بازدیدکنندگان مختلفی از داخل و خارج کشور است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد آلیاژی ایران، پنجمین نمایشگاه توانمندی‌های ایران با سخنرانی رئیس جمهور و با هدف افزایش تعامل و تبادلات اقتصادی و تجاری با هدف جذب و تقویت بازارها و سرمایه گذاران جدید  آغاز به کار کرد.
پنجمین نمایشگاه اکسپو ایران با درخواست های متعدد کشورهای خارجی برای حضور و بازدید از جمله سرمایه گذاران ۱۵۰ کشور روبه رو شده است که خود نمایانگر پیشرفت توانایی های تولیدی و تجاری شرکت‌کنندگان در این رویداد بزرگ است.
شرکت فولاد آلیاژی با برپایی غرفه در این نمایشگاه با هدف جذب بازارهای جدید به ارائه دستاوردها و تولیدات خود در عرصه توسعه اقتصادی پرداخته است.

امروز غرفه فولاد آلیاژی ایران میزبان علی اکبر عزیزی معاون سیاسی استاندار به همراه مدیر کل اقتصادی استاندار و سیدمحمدرضا مدرسی فرماندار یزد بود و ایشان ضمن بازدید در جریان تازه ترین توانمندی‌ها و دستاوردهای این شرکت قرار گرفتند.
علاوه بر این، علی دوستان نائب رئیس هیئت مدیره شرکت فولاد آلیاژی ایران در بازدیدی که از «غرفه استانداری یزد» در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران با عنوان «ایران اکسپو ۲۰۲۳» به عمل آورد، ضمن قدردانی از حمایت های انجام شده در جهت پیشبرد اهداف اشتغالزا و تحقق شعار رشد تولید توسط این شرکت ضرورت همیاری مسئولین استان را در تسریع پروزه های تولیدی و طرح های در دست اجرای فولاد آلیاژی ایران را خواستار شدند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69152

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.