• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید مدیر عامل بیمه البرز از شعب نوشهر و تنکابن

  • کد خبر : 67757
  • 26 فروردین 1402 - 13:52
بازدید مدیر عامل بیمه البرز از شعب نوشهر و تنکابن

موسی رضایی مدیرعامل بیمه البرز با سفر به استان مازندران از نزدیک با روسای شعب ، کارکنان و برخی مشتریان شرکت دیدار کرد.

در جریان این دیدار، رضایی ضمن تاکید بر تقویت و گسترش هر چه بیشتر فضای آموزش و بازاریابی،عملکرد بخش فنی شرکت را مناسب ارزیابی کرد و گفت:از آنجاییکه توقعات بجای مشتریان بواسطه رشد لحظه ای تکنولوژی و دانش فنی در حال افزایش است، بخش فنی هم باید پاسخگوی انتظارات باشد و به شرایط کنونی بسنده نکند.

مدیرعامل بیمه البرز همچنین با اشاره به برنامه ریزی های صورت گرفته برای  اجرای زودهنگام طرح توسعه بیمه های زندگی (شوکا) گفت: این طرح که بصورت قرض الحسنه اجرا خواهد شد، منافعی متقابل هم برای شرکت و هم برای مشتریان محترم خواهد داشت.

رضایی، در پایان، استقبال از ایده های نو و خلاقانه و همچنین توجه وِیژه به سرمایه های اجتماعی شرکت را از اولویت های کاری خود دانست و از کارکنان خواست:رعایت اخلاق حرفه ای را با هدف بهبود هرچه بیشتر روحیه و عملکرد کارکنان سرلوحه کار خود قرار دهند .

در این بازدید مجید علی پناهی، رییس هیأت مدیره بیمه البرز هم گفت: با توجه به مهیا شدن شرایط برای توسعه شرکت و پشتیبانی مدیرعامل از کارکنان، انتظار می رود همکاران با تعهد سازمانی و تلاش بیش از پیش، پاسخگوی ذینفعان شرکت بویژه مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره باشند.

گفتنی است در این بازدید، امیرفرشاد هوشمند راد معاون بازاریابی و فروش و بهروز میرزایی مدیر دفتر هیأت مدیره و مدیرعامل حضور داشتند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=67757

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.