• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه “ما” از مناطق زلزله زده شهرستان سی سخت

  • کد خبر : 10219
  • 11 اسفند 1399 - 15:16
بازدید مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه “ما” از مناطق زلزله زده شهرستان سی سخت

مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه “ما” به همراه تعدادی از کارشناسان فنی و ارزیابان رسیدگی به خسارت از مناطق زلزله زده شهرستان سی سخت بازدید کرد .

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بیمه “ما” در این بازدید که روزهای پنجم و ششم اسفندماه  سال جاری انجام شد، سید مهران انوری  با حضور در شهرستان سی سخت و روستاهای آسیب دیده از نزدیک در جریان  مسایل و مشکلات موجود در این مناطق قرار گرفت.

انوری به نمایندگی از بیمه “ما” با ابراز تأسف از وقوع این زلزله دلخراش و اظهار همدردی با بازماندگان این حادثه عنوان کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه و به دستور مدیرعامل شرکت به همراه ارزیابان رسیدگی به خسارت در منطقه حاضر شدیم تا ضمن تشکیل کارگروه کارشناسی در محل، نسبت به پرداخت به موقع خسارت به حادثه دیدگان اقدام کنیم.

 وی همچنین افزود: در همین راستا، کارشناسان این شرکت در محل های تعیین شده که از طریق رسانه های جمعی و گروهی مرکز استان معرفی شده اند، مستقر و آماده ارائه خدمات به بیمه گذاران شدند.

مدیر بیمه های آتش سوزی بیمه “ما” در ادامه گفت : حضور در میان مصیبت زدگان و آسیب دیدگان باعث دلگرمی و امید آنان به حیات دوباره و تلاش برای ساختن آینده خواهد بود که این مهم مورد توجه اکید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره بیمه “ما”  می باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=10219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.