• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
0

بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از شرکت آریاساسول

  • کد خبر : 7907
  • 05 بهمن 1399 - 19:18
بازدید مدیرعامل و عضو هیات مدیره بانک ملت از شرکت آریاساسول

مدیرعامل، عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران ارشد بانک ملت با حضور در محل شرکت پتروشیمی آریاساسول در شهرستان عسلویه، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کردند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل، مرتضی نجف عضو هیات مدیره، سیدابوطالب دیبایی و عباس جعفرلو معاونان مدیرعامل، حسن کمالوند و علی اکبر صابریان مدیران امور و محمدرضا ساداتی رییس شعبه مستقل مرکزی در این بازدید، با فرآیند تولید محصولات مختلف در این شرکت آشنا شدند.
دکتر محمد بیگدلی، مدیرعامل بانک ملت همچنین در نشست با مدیرعامل شرکت آریاساسول، راه های تقویت همکاری های فی ما بین را مورد بررسی قرار داد.
وی در این نشست، از شرکت آریاساسول به عنوان یکی از مشتریان مهم و ارزشمند بانک ملت نام برد و از حضور در یکی از بزرگ ترین و پیشروترین شرکت های پتروشیمی کشور، اظهار خرسندی کرد و گفت: خوشبختانه این شرکت، رتبه اعتباری خوبی دارد که برای بانک به عنوان شریک استراتژیک شرکت، مایه خرسندی است.
مدیرعامل بانک ملت با بیان این نکته که کارهای بزرگی در شرکت آریاساسول در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال در کشور انجام شده است، به تولید محصولات مهم و استراتژیک و رتبه نخست این شرکت در حاشیه سود بین شرکت های پتروشیمی اشاره کرد و افزود: به ندرت شرکتی یافت می شود که بالای ۵۰ درصد حاشیه سود داشته باشد که این موفقیت، جای تبریک دارد.
دکتر بیگدلی در عین حال از بانک ملت به عنوان یکی از بزرگ ترین و توانمندترین بانک های کشور یاد کرد و اظهار داشت: کمتر بانکی توان رقابت با این بانک را از لحاظ تامین نقدینگی دارد به گونه ای که در ۴ سال گذشته، یک ریال هم اضافه برداشت از منابع بانک مرکزی نداشته و در برهه هایی، بیش از ۵۰ درصد تسهیلات بین بانکی را تامین کرده است.
وی با بیان این نکته که بالاترین ارزش بازار در بازار سرمایه در بین بانک های کشور متعلق به بانک ملت است، گفت: این بانک پروژه های بزرگی را به ویژه در حوزه های نفت و پتروشیمی به سرانجام رسانده و فازهای مختلفی را در عسلویه تامین مالی کرده است.
مدیرعامل بانک ملت، ادامه داد: ۷۰ درصد پتروشیمی های کشور با تامین مالی بانک ملت به ثمر رسیده است و جای خوشحالی و شکرگزاری دارد که این بانک توانسته است گوشه ای از کار رونق تولید، ایجاد اشتغال، رفع محرومیت و تامین ارز مورد نیاز کشور را بر عهده بگیرد.
به گفته وی، پالایشگاه بیدبلند نیز از جمله پروژه هایی است که با مشارکت در تامین مالی توسط بانک ملت به بهره برداری رسیده است.
دکتر بیگدلی تاکید کرد: بانک ملت نخستین بانکی است که در راستای اجرای بانکداری اسلامی و در شرایط سخت اقتصادی کشور، نه تنها ناترازی نداشت بلکه به سپرده گذاران سال گذشته، ۳٫۳ درصد مابه التفاوت سود پرداخت کرد که این موضوع نشان دهنده توان مالی، اعتباری و سوددهی این بانک است.
وی از آمادگی کامل بانک ملت برای تامین سرمایه در گردش و سرمایه ثابت شرکت آریاساسول برای توسعه و انجام پروژه های جدید، خبر داد و اظهار امیدواری کرد که سطح تعامل طرفین بیش از پیش افزایش یابد و منابع بیشتری از این شرکت در بانک ملت متمرکز شود.
مرتضی نجف، عضو هیات مدیره بانک ملت نیز با اظهار خرسندی از حضور در شرکت آریاساسول، گفت: امیدواریم که این بانک بتواند به توسعه فعالیت های این شرکت بزرگ حوزه پتروشیمی کمک کند و سطح همکاری های دوطرف در آینده ارتقا پیدا کند.
مهندس بحرینی، مدیرعامل شرکت آریاساسول نیز با تشریح فعالیت های این شرکت اظهار داشت: بانک ملت از سال های گذشته، شریک استراتژیک اصلی شرکت بوده و بیشترین منابع شرکت در این بانک متمرکز بوده است.
وی با بیان این نکته که آریاساسول روی تامین مالی بانک ملت حساب ویژه ای باز کرده است، ادامه داد: همیشه حس خوبی به بانک ملت داشته ایم و از این پس نیز ارتباط دو مجموعه قوی تر خواهد شد.
مهندس بحرینی همچنین از عملکرد خوب شعبه مستقل مرکزی بانک ملت سپاسگزاری کرد و عملکرد این شعبه را بسیار راضی کننده خواند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7907

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.