• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اقلید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

  • کد خبر : 53006
  • 06 شهریور 1401 - 7:42
بازدید مدیرعامل شرکت فولاد اقلید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات

مهندس رضا شریفی مدیرعامل شرکت فولاد اقلید پارس روز پنجشنبه با حضور در پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی معدن و ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد، با جدیدترین دستاوردهای بخش صنعت، معدن و متالورژی آشنا شد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد اقلید، در این نمایشگاه که در سالن‌های مفاخر، فردوسی و عطار در مساحتی ۱۶ هزار مترمربع برگزارشده است، ۲۲۰ شرکت حضورداشته که ۹۰ شرکت از داخل خراسان رضوی و ۱۳۰ شرکت از استان‌های تهران، فارس، کرمان، یزد، مرکزی، زنجان و اصفهان هستند.

شریفی دراین‌باره به زمینه فعالیت شرکت‌های حاضر اشاره کرد و گفت: زمینه فعالیت‌ها در حوزه صنعت ازجمله ابزارآلات، ماشین‌آلات، برق و اتوماسیون صنعتی، تجهیزات کارگاهی و صنعتی، در حوزه معدن درزمینهٔ فرآوری معدن، تجهیزات و ماشین‌آلات وابسته، در حوزه متالورژی ازجمله فولاد، فلزات،  قالب‌سازی و آهنگری بودند.

وی با اشاره به فناوری و نوآوری‌های قابل‌توجه ارائه‌شده در این نمایشگاه، افزود: این شرکت‌های ایرانی با تلاش‌ها و تولیدات دانش‌بنیان خود تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند و ما امیدواریم در آینده هیچ نیازی به محصولات خارجی نداشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فولاد اقلید همچنین در بازدید از غرفه شرکت بین‌المللی مهندسی ایران (ایریتک) از مهندس اشجع، مدیرعامل این شرکت پیگیر پروژه آهن اسفنجی اقلید بود و تأکید کرد که با سرعت بخشیدن به ساخت این پروژه، در بازه زمانی کمتری می‌تواند فرصت‌های برقراری عدالت اجتماعی و توزیع ثروت در منطقه را فراهم نمود.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=53006

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.