• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
0

بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از مدیریت استان البرز

  • کد خبر : 9227
  • 25 بهمن 1399 - 16:15
بازدید مدیرعامل شرکت بیمه دی از مدیریت استان البرز

مدیرعامل شرکت بیمه دی با همراهی معاون فنی بیمه های اشخاص و مدیران بازاریابی و تبلیغات، روابط عمومی و حراست شرکت، طی سفری به استان البرز، از مدیریت بیمه دی در این استان بازدید کردند.

به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه دی؛ محمدرضا کشاورز مدیرعامل شرکت با حضور در جمع همکاران این استان، با کارکنان، نمایندگان و کارگزاران دیدار و گفتگو کرد. وی با اشاره به توفیقات شرکت در سال جاری گفت: بیمه دی هم اکنون با افتخاراتی مانند سودآورترین شرکت بیمه در سال ۱۳۹۸، همچنین کسب رتبه اول در شاخص های فروش و بهره‌وری کل عوامل در دو سال اخیر و داشتن سطح یک‌ توانگری از بیمه های تراز اول کشور به حساب می آید که می تواند با محصولات جدیدی که طراحی کرده ایم و برنامه های تبلیغاتی ویژه ای که پیش رو خواهیم داشت، در سال آتی محبوب تر از همیشه یکی از گزینه های اصلی سبد خرید بیمه جامعه باشد، و کارگزاران و نمایندگان استان می توانند با تکیه بر این نقاط قوت، مشاوران خوبی برای بیمه گذاران منطقه باشند.
در ادامه همچنین طی نشستی با مدیرکل بنیاد شهید این استان نحوه اجرای قرارداد خانواده معزز شهدا و ایثارگران در استان مورد بررسی قرار گرفت. مدیرعامل بیمه دی در این نشست گفت: این مجموعه در تلاش است تا با ارائه خدمات بهینه و پایش مستمر فرآیندهای ارائه خدمات بیمه ای، بتواند رضایت حداکثری بیمه شدگان و ذینفعان این قرارداد را کسب نماید. در همین راستا این شرکت با ورود به عرصه های دیجیتال و برخط، سرعت بخشی و سهولت دسترسی به خدمات بیمه ای را سرلوحه کار خود قرارداده است.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=9227

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.