• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید مدیرعامل سایپا از شرکت سیویکو

  • کد خبر : 69961
  • 31 اردیبهشت 1402 - 17:13
بازدید مدیرعامل سایپا از شرکت سیویکو

در حاشیه سفر دو روزه رئیس جمهور به سوریه، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سایت و ظرفیت های موجود شرکت سایپا سوریه (سیویکو)، در شهرک صنعتی حسیا در نزدیکی شهر حمص بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از سایپانیوز، در یازدهمین سفر خارجی آیت‌الله رئیسی و نخستین سفر عالی‌ترین مقام اجرایی کشورمان پس از ۱۳ سال به سوریه در راستای تقویت روابط همسایگی، محمدعلی تیموری، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا از سایت و ظرفیت های موجود شرکت سیویکو، در شهرک صنعتی حسیا در نزدیکی شهر حمص بازدید کرد.

او همچنین از مرکز تجاری آفاق المستقبل گروه خودروسازی سایپا که با سرمایه گذاری ۲ میلیون دلاری شرکت سایپا سوریه با هدف توسعه روابط تجاری دو کشور راه اندازی شده است، بازدید کرد.

در این سفر مهرداد بذرپاش، وزیر راه و شهرسازی و رئیس کمیسیون اقتصادی مشترک ایران و سوریه نیز از نمایشگاه دائمی تجاری آفاق المستقبل گروه خودروسازی سایپا، بازدید کرد و گفت: این مرکز نمایشگاهی که با هدف کمک به معرفی توانمندی های تجار و صنعتگران ایرانی ایجاد شده است، می تواند فرصت طلایی جهت مشارکت فعالان اقتصادی و تجاری ایرانی جهت عرضه کالاها و توانمندی های خود به سوریه باشد.

گفتنی است گروه خودروسازی سایپا با سابقه حضور بیش از دو دهه در بازار سوریه و احداث کارخانه سیویکو در بازار این کشور در حال مونتاژ خودروهای تجاری و کار است که این شرایط می تواند از منظر اشتغالزایی، تجهیز ناوگان حمل و نقل عمومی برای این کشور بسیار راهگشا و موثر باشد و فرصت های خوب صادرات محصول برای سایپا و ارزآوری مناسبی را برای کشور ایجاد کند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=69961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.