• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
1

بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه گنبدکاووس

  • کد خبر : 6816
  • 20 دی 1399 - 15:48
بازدید مدیرعامل بیمه سینا از شعبه گنبدکاووس

مدیرعامل و نایب‌رئیس هیئت‌مدیره بیمه سینا و هیئت همراه طی سفری به استان گلستان ضمن بازدید از دو مجموعه از بیمه‌گذاران بزرگ، با همکاران شعب این استان دیدار و گفت‌وگو کرد.

 به گزارش رویداد خبربه نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر رضا جعفری در جمع همکاران و نمایندگان شعبه گنبدکاووس و گرگان، گزارشی از فعالیت‌های شرکت در سال‌جاری ارائه و تصریح کرد: حرکت در مسیر برنامه استراتژیک و بودجه‌بندی موجب تحرک بیشتر همه ارکان از جمله شعب مختلف شده و نتایج خوبی را به همراه داشته است.

وی با اشاره به فرصت‌های موجود در استان گلستان برای جذب بیمه گذار گفت: خوشبختانه بیمه‌گذاران بزرگ بسیار خوبی در این منطقه داریم که در دیداری که با برخی از آنها داشتیم از خدمات بیمه سینا ابراز رضایت کردند و همین امر می‌تواند به عنوان یک مزیت رقابتی برای جذب مشتری مورد توجه شعب و شبکه فروش قرار بگیرد.

مدیرعامل بیمه سینا با اشاره به لزوم رعایت اخلاق حرفه‌ای و تسریع در بررسی و پرداخت خسارت‌ها به منظور تکریم مشتریان بیان داشت: اطمینان و اعتماد مهمترین سرمایه یک شرکت بیمه است که باید با ارائه هرچه بهتر خدمات پس از فروش این سرمایه را افزایش داد.

دکتر جعفری اضافه کرد: امسال با توجه به شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن، برخورداری از بیمه عمر بیش از پیش در جامعه ضرورت یافته و بر همین اساس، همکاران شعب و نمایندگان باید از این فرصت برای توسعه بیمه‌های عمر و سرمایه‌گذاری استفاده کرده و مزایای آن را به طور کامل برای مردم تشریح کنند.

در ادامه این نشست، رؤسای شعبه گنبد و گرگان و برخی از نمایندگان حاضر به بیان نظرات، مسائل و پیشنهادات خود پرداختند و مدیرعامل نیز دستور پیگیری موارد مطرح شده را صادر کرد.

طبق این گزارش، در بخش دیگری از این سفر، مدیرعامل، قائم‌مقام و مدیران فنی همراه ایشان طی بازدید از نیروگاه برق علی‌آباد با مدیران ارشد نیروگاه‌های علی‌آباد و قائن و همچنین مدیران ارشد گروه مپنا دیدار و گفت‌وگو کرد و آمادگی بیمه سینا را برای حمایت و ارائه انواع خدمات مورد نیاز این صنعت اعلام نمود .

در این دیدارها ضمن تقدیر از خدمات مختلف بیمه سینا به بیمه شدگان، در خصوص توسعه‌ی همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ها، مذاکره و تبادل نظر صورت گرفت.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=6816

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.