• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
3

بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه کرمان

  • کد خبر : 36821
  • 05 بهمن 1400 - 11:36
بازدید مدیرعامل بیمه البرز از شعبه کرمان

مدیر عامل بیمه البرز به همراه رئیس و اعضای هیات مدیره و تنی چند از معاونان و مدیران شرکت از شعبه کرمان بازدید و با کارکنان و نمایندگان استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی ، محسن پور کیانی مدیر عامل بیمه البرز در نشست با کارکنان و نمایندگان استان کرمان ، ضمن ابراز خرسندی از حضور در استان کرمان و دیدار همکاران افزود استان کرمان سرزمین قهرمانان و بزرگ مردانی همچون شهید سردار قاسم سلیمانی است و حضور کار آفرینان بزرگ در این منطقه ، استان کرمان را از منطقه ای محروم به استانی برخوردار و صنعتی تبدیل نموده است.

وی پتانسیل بالای اقتصادی استان کرمان را عامل و زمینه ساز رشد فعالیتهای بیمه ای در این استان عنوان نمود و افزود با توجه به پتانسیل اقتصادی استان انتظار می رود سهم بازار بیمه البرز در این استان افزایش یابد.

نایب رئیس هیات مدیره با اشاره به تغییرات سریع فناوری در کشور بر لزوم انطباق شرکت با تغییرات به وجود آمده و پیش رو تاکید نمود و اضافه کرد بی شک سازمان ها و شرکتهای خدماتی که خود را با شرایط جدید تطبیق ندهند از دایره رقابت حذف خواهند شد.

وی تحول دیجیتال در البرز را بسیار جدی توصیف کرد و افزود ، طی دو سال گذشته موفق شدیم با ایجاد زیر ساخت های مناسب از جمله بهره گیری از فیبر نوری برای شعب جهت ارتباط مناسب تر و سهل تر ، به سمت خدمات دهی دیجیتال حرکت کنیم و امروز آماده هستیم تا امکان فروش الکترونیک را برای نمایندگان متقاضی فروش آنلاین مهیا سازیم.

محسن پور کیانی تامین منافع تمامی ذینعفان شرکت به صورت متوازن را شرط اساسی برای بقای شرکتهای بیمه ای دانست و اضافه کرد سهامداران، بیمه گزاران و کارکنان شرکت اعم از همکاران و اعضای شبکه فروش ارکان شرکت هستند و تامین منافع آنان به شکل متوازن مد نظر مدیریت ارشد شرکت است.

مدیر عامل بیمه البرز یکی از دغدغه های مدیریت ارشد شرکت را اقتصاد نمایندگی ها بر شمرد و افزود هیات مدیره شرکت به امر اقتصاد نمایندگی ها توجه ویژه دارد و بدین لحاظ علاوه بر مساعدتهای مالی که در  دوران شیوع بیماری کرونا به عمل آمد ،توسعه فروش بیمه نامه زندگی ، که برای تقویت اقتصاد و نمایندگان بسیار موثر و با اهمیت است ، را سر لوحه کار شرکت قرار داده است .

نایب رئیس هیات مدیره بهره گیری از بیمه نامه های زندگی در شرایط اقتصادی کنونی را یکی از نیازهای اساسی بخش وسیعی از مردم دانست و افزود شبکه فروش با همراهی مدیریت های ستادی ، می بایست نسبت به تیم سازی و ساماندهی آنها اقدام و از تجربیات خود در فروش این بیمه نامه استفاده نمایند.  وی همچنین از شعب و مدیریت های ستادی خواست ضمن شناسایی نمایندگان مجرب در فروش بیمه های زندگی از آنان به عنوان مدیران فروش بهره گیرند.

در ادامه جلسه مجید علی پناهی رئیس هیات مدیره نیز ضمن ابراز خرسندی از دیدار همکاران ، بر لزوم تلاش و فعالیت بیشتر شعبه کرمان و شبکه فروش در این استان تاکید نمود و خود باوری شبکه فروش و بهره گیری از برند و خوشنامی شرکت را لازمه موفقیت بیمه البرز در استان کرمان دانست

.در ابتدای این جلسه رئیس شعبه کرمان گزارش از عملکرد ۱۰ ماهه شعبه ارایه نمود و جواهریان رئیس انجمن صنفی نمایندگان استان کرمان ضمن خیر مقدم به مدیر عامل و هیات همراه در خصوص مسائل بازاربیمه در استان کرمان و فعالیت های شبکه فروش توضیحاتی را ارایه نمود.

در پایان جلسه از نمایندگان برتر شعبه کرمان آقایان حمیدرضا افراش  مدیر عامل شرکت تدبیر فردای البرز – سید محمد هادی بنی فاطمه  مدیرعامل شرکت البرز بابکان – سید مجتبی مهدوی مدیرعامل شرکت خدمات بیمه ای آتیه اندیشان سپند ماهان  – حسن توکلی و خانم ها  بتول خواجه حسنی – حمیده رضایی – فاطمه کاظم زاده  ، و بتول علی نژاد با اهدای لوح و هدیه تقدیر شد.

مدیرعامل و اعضای هیات مدیره شرکت در سفر  به استان کرمان همچنین از کارخانه خودرو سازی کرمان موتور بازدید کردند و با مدیران این مجموعه نیز مذاکراتی انجام دادند . و ضمن تشرف به آرامگاه سردار شهید قاسم سلیمانی و تقدیم تاج گل و فاتحه به این شهید بزرگوار و شهدای گرانقدر استان کرمان ادای احترام نمودند.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=36821

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.