• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی ازبرخی شعب تهران بزرگ و ادارات مرکزی

  • کد خبر : 11427
  • 28 اسفند 1399 - 20:19
بازدید مدیرعامل بانک کشاورزی ازبرخی شعب تهران بزرگ و ادارات مرکزی

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،خدارحمی در این دیدارها که روز پنجشنبه ۲۸اسفندماه و با هدف بررسی شرایط و وضعیت شعب و ادارات برگزار شد، با کارکنان و مشتریان درشعب و کارکنان ادارات مرکزی دیدار و گفت و گو کرد. بر اساس این گزارش،مدیرعامل بانک […]

به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی و همکاری های بین الملل بانک کشاورزی،خدارحمی در این دیدارها که روز پنجشنبه ۲۸اسفندماه و با هدف بررسی شرایط و وضعیت شعب و ادارات برگزار شد، با کارکنان و مشتریان درشعب و کارکنان ادارات مرکزی دیدار و گفت و گو کرد.

بر اساس این گزارش،مدیرعامل بانک کشاورزی در این دیدارها ضمن قدردانی از تلاش های کارکنان که منجر به موفقیت های چشمگیری از جمله تحقق ۱۱۲درصدی تجهیز منابع،رشد۳۶درصدی پرداخت تسهیلات همچنین توازن در منابع و مصارف و…. شد بر همدلی و تلاش برای تداوم این موفقیت ها همچنین افزایش رضایتمندی مشتریان تأکید کرد.

وی با بیان اینکه در سال ۱۳۹۹ از عهده تکالیف خود در قبال بخش کشاورزی با هدف تحقق جهش تولید در این بخش بر آمدیم،ابراز امیدواری کرد در سال آینده نیز با تلاش و کوشش همکاران این موفقیت ها ادامه یابد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=11427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.