• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳

اخبار ویژه

مشارکت فعال بانک سامان در نمایشگاه ایران بیوتی تقدیر از نیروهای مسلح کشور بابت عملیات غرور آفرین وعده صادق/ ارزش آفرینی برای مشتریان رویکردی مهم بمنظور تحقق راهبرد مشتری محوری در این بانک است انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک میان پژوهشکده بیمه و شرکت خدمات توسعه زرآتیه مهر ایرانیان روان سازی فرایندهای بیمه ای و مردمی شدن آن در راس سیاست های نهاد ناظر قرار دارد برگزاری کمیته انتصابات اداره امور شعب شرق تهران با حضور قائم مقام مدیر عامل اعطای تسهیلات مسکن روستایی به ۲۴ هزار و ۹۴۱ واحد مسکونی به مبلغ ۴ هزار و ۴۹۷ میلیارد تومان در سال ۱۴۰۲ طرح توسعه پروژه «تبادل الکترونیک نسخ دارویی» بیمه تجارت‌نو عملیاتی شد پیشتازی بانک ملی ایران در واگذاری ها با ثبت رکوردهای جدید توسط آینده پویا سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است/ متقاضیان وام بخوانند مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران از مرز ۱۷ میلیون نفر عبور کرد شرکت واسپاری توسعه تعاون از فرد محوری به رویکرد مشارکتی تغییر رویه داده است

0

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعبه اهواز

  • کد خبر : 57668
  • 14 آبان 1401 - 17:54
بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعبه اهواز

در بازدید مدیرعامل و اعضای هیات مدیره از شعبه اهواز، ظرفیت های ویژه استان خوزستان مورد ارزیابی قرار گرفت.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین،در این بازدید که با حضور دکتر احمد بهاروندی مدیرعامل و محمدرضا خورسندی رئیس هیات مدیره بانک کارآفرین، سهراب صادقی معاون مدیرعامل در امور بانکی و میلاد حسینی رییس اداره روابط عمومی انجام شد، بیگدلی رییس شعبه اهواز گزارشی از عملکرد این شعبه ارائه کرد که مورد توجه دکتر بهاروندی مدیرعامل و هیات همراه قرار گرفت.
مدیرعامل و هیأت همراه، عملکرد این شعبه را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند.

این دیدار که در حاشیه کلنگ زنی پروژه پتروشیمی کوروش انجام شد، فرصت مناسبی بود تا بیگدلی رییس و همکاران شعبه ی اهواز از نزدیک پیشنهادها، دیدگاه‌ها و درخواست‌های خود را با مدیرعامل و هیات همراه مطرح کنند. مدیرعامل نیز رهنمودهای خود را با توجه به پتانسیل های اهواز جهت جذب منابع با همکاران ارائه کرد.
طی این بازدید همچنین گزارشی از عملکرد شعبه اهواز از ابتدای سال جاری و خواسته های مشتریان بانک ارائه شد که مورد استقبال اعضای هیات مدیره و مدیرعامل قرار گرفت و مقرر شد تا در جهت نیل به اهداف عالیه بانک تمهیدات لازم انجام شود.
در پایان این جلسه، مدیرعامل و هیئت همراه با کارکنان این شعبه دیداری صمیمانه داشتند. بهاروندی در این دیدار ضمن آشنایی با یکایک همکاران از زحمات آنان در سال گذشته تقدیر کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=57668

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.