• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
0

بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پروژه زیتون ۶ پردیسان

  • کد خبر : 52814
  • 03 شهریور 1401 - 22:56
بازدید مدیرعامل بانک مسکن از پروژه زیتون ۶ پردیسان

دکتر محمود شایان از پروژه زیتون ۶ پردیسان قم که توسط بانک مسکن تامین مالی شده و آماده تحویل به متقاضیان است، بازدید به عمل آورد.

پایگاه خبری بانک مسکن _هیبنا، دکتر محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن از پروژه زیتون ۶ پردیسان قم بازدید به عمل آورد.
طی این بازدید داریوش بلدی مدیرکل بنیاد مسکن قم،محسن بابایی مدیر شعب بانک در استان و تنی چند از مدیران بانک مسکن در این استان دکتر شایان را همراهی می کردند.
در این مراسم مدیرکل بنیاد مسکن استان قم ضمن تشریح روند تکمیل پروژه پردیسان از حمایت های مدیرعامل بانک مسکن برای انجام این پروژه تقدیر و تشکر کرد.
وی با بیان اینکه پروژه زیتون ۶ طبق برنامه زمان بندی شده پیش رفت و به سرانجام رسید، اظهار داشت که مساعدت بانک مسکن در زمینه تامین مالی این پروژه سبب شد تا پروژه زیتون ۶ پردیسان در زمان مقرر آماده عرضه به متقاضیان شود.
محسن بابایی مدیر شعب استان قم نیز بیان داشت با تکمیل پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون ۶ پردیسان اقدامات لازم برای تحویل آن به متقاضیان در حال انجام است که تا به امروز ۱۱۲ متقاضی تشکیل پرونده داده‌اند که تا پایان شهریورماه سال جاری اقدامات لازم برای تحویل واحدها انجام می‌شود.
گفتنی است پروژه ۱۸۰ واحدی زیتون ۶ در زمینی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع احداث شده است که به صورت کامل تکمیل و آماده تحویل می‌باشد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=52814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.