• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
1

بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

  • کد خبر : 7278
  • 25 دی 1399 - 11:35
بازدید مدیرعامل بانک صنعت و معدن از ششمین نمایشگاه تراکنش ایران

دکتر حسین مهری از ششمین دوره نمایشگاه تراکنش ایران که در محل همایش هتل اسپیناس پالاس برگزار شد بازدید کرد.

به گزارش رویداد خبربه نقل از بانک صنعت و معدن، دکتر حسین مهری مدیرعامل این بانک امروز ۲۴ دی ماه در بازدید از این نمایشگاه که با موضوع اکوسیستم بانکداری و پرداخت دیجیتال برگزار می شود گفت: بانک صنعت و معدن استقرار و توسعه بانکداری دیجیتال را از اولویت های اصلی خود می داند و برای این مهم شورای دیجیتال را تشکیل داده است که با حضور اساتید این حوزه هر دو هفته جلسات آن برگزار می شود و برنامه ها و طرح های اجرایی با سرعت و مطابق با سند مربوطه پیش می رود.
وی گفت عوامل موفقیت در انتقال به بانکداری دیجیتال شامل ۶ عامل در دو مبحث نگرش داخلی و خارجی است که نگرش خارجی شامل تمرکز بر تجربه مشتری، داشتن چشم انداز بلندمدت و تفکر اجرایی کوتاه مدت، اکوسیستم نوآوری آزاد و نگرش داخلی شامل تیم های دیجیتالی تمام شمول، پلتفرم فناوری اطلاعات چابک، نقش جدید برای شعب است.
دکتر مهری یادآور شد: عمده خدمات این بانک به اشخاص حقوقی است و بیشتر در قالب بانکداری شرکتی فعالیت کرده و صنعتگران، کارآفرینان و معدنکاران از خدمات این بانک استفاده می کنند و ارتباط با گستره ای از شرکت ها و بنگاه ها، حرکت به سوی بانکداری هوشمند و دیجیتال را تسهیل می کند.
وی خاطرنشان ساخت: از جمله مزایایی توسعه بانکداری دیجیتال، افزایش سرعت در ارائه خدمات و کنترل هر چه بیشتر در عملیات بانکی، کاهش هزینه ها، رضایتمندی مشتریان، ایجاد شفافیت و جلوگیری از فساد و رانت خواری بوده و سبب افزایش بهره وری و کارآیی سازمان شده است.
همچنین دکتر مهری در بازدید از این نمایشگاه از غرفه بانک صنعت و معدن بازدیدکرد.
شایان ذکر است در این نمایشگاه چهار سرویس جدید بانک صنعت و معدن تحت عنوان سامانه های سدف، هدف، پات و ساحب برای ارائه به مشتریان معرفی شد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=7278

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.