• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
2

بازدید شورای اسلامی بخش خیرگو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

  • کد خبر : 30057
  • 25 آبان 1400 - 18:22
بازدید شورای اسلامی بخش خیرگو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

اعضای شورای اسلامی بخش خیرگو با حضور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ضمن بازدید از زیر ساخت ها، در جریان روند سرمایه گذاری در این منطقه قرار گرفتند.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه اقتصادی لامرد مهندس زاهدی معاونت سایت به تشریح فعالیت‌های شرکت های فعال در منطقه پرداخت و ظرفیت ها و مزایای سرمایه گذاری، معافیت های مالیاتی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد را برشمرد.
عباسی رییس شورای اسلامی بخش خیرگو اظهارداشت :

امروز باید احساس غرور کرد که زمین های بایر شهرستان به قطب صنعت کشور تبدیل شده است و این نشان از موقعیت عالی جغرافیایی لامرد و مدیران نخبه و لایق در سطح ملی و محلی است

وی افزود: با توجه به تعامل و ارتباط سرمایه داران بخش خیرگو با مراکز اقتصادی حوزه خلیج فارس و نزدیکی بخش خیرگو به منطقه ویژه اقتصادی لامرد، پتانسیل و اراده مثبتی جهت سرمایه گذاری دارد و این مهم می تواند ایجاد اشتغال و تولید ملی را با توجه به ظرفیت و استعداد های محلی رقم بزند و فصل جدیدی از درآمد و معیشت را در زندگی مردم به ارمغان بیاورد.
رییس شورای اسلامی بخش خیرگو با ارایه پیشنهادی خواستار در نظر گرفته شدن ظرفیت‌های بخش خیرگو در طرح جامع منطقه ویژه گردید:
وی گفت:در برنامه جامع منطقه ویژه ظرفیت های بخش خیرگو در ساخت مجتمع های مسکونی وابسته و اختصاص بودجه های زیست محیطی و فرهنگی و سهم اشتغال در نظر گرفته شود.
بخش خیرگو با فاصله کمتر از ده کیلومتر با منطقه ویژه اقتصادی می تواند تعاملی سازنده و پویا با هم داشته باشند.
لازم به ذکر است که حائل بودن کوه بین بخش خیرگو و منطقه ویژه و پراکندگی جمعیتی بخش خیرگو می تواند آسیب های آلودگی زیستی ناشی از صنایع و معضلات اجتماعی ناشی از افزایش جمعیت کارگری که از تبعات منفی منطقه ویژه است را کاهش دهد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=30057

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.