• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
2

بازدید سرپرست وزارت رفاه از پالایشگاه نفت شازند همزمان با واگذاری سهام آن به سازمان تأمین اجتماعی

  • کد خبر : 50437
  • 02 مرداد 1401 - 17:15
بازدید سرپرست وزارت رفاه از پالایشگاه نفت شازند همزمان با واگذاری سهام آن به سازمان تأمین اجتماعی

محمدهادی زاهدی‌وفا، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان سفر استانی هیات دولت سیزدهم به استان مرکزی از بخش‌های مختلف پالایشگاه نفت امام‌خمینی (ره) شازند اراک بازدید کرد. با مصوبه اخیر هیات وزیران، سهام اکثریت این پالایشگاه بابت پرداخت بدهی بیمه‌ای دولت، به سازمان تأمین‌اجتماعی واگذار شده است.

 به گزارش رویداد خبر به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، نماینده ویژه رئیس‌جمهور و سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به بهره‌وری بالا و حجم تولیدات پالایشگاه نفت امام‌خمینی(ره) شازند، این واحد صنعتی را باعث افتخار کشور دانست و افزود: شرکت پالایش نفت امام‌خمینی(ره) شازند از نظر نیروی انسانی، تکنولوژی و بهره‌وری یکی از بهترین واحدهای صنعتی کشور است.

دکتر «محمدهادی زاهدی‌وفا» تصریح کرد: از تمام زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای هم‌افزایی و تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای، برنامه‌های عملیاتی خواسته شده است.

زاهدی‌وفا با بیان این که در قانون بودجه امسال دستیابی به شاخص هشت درصد رشد اقتصادی هدف‌گذاری شده است، تصریح کرد: امیدواریم در سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین؛ رشد اقتصادی مطلوبی برای کشور پس از تحمل دو سال سخت کرونایی رقم بخورد و این امر نیازمند درایت و تلاش مدیران و کارگران عزیز است.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بر ضرورت حمایت از واحدهای تولیدی نظیر پالایشگاه‌ها و رفع موانع تولید آنها تأکید کرد و گفت: در راستای هم‌افزایی شرکت‌های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

لینک کوتاه : http://rooydadkhabar.ir/?p=50437

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.